"Hus andar"...
Nej men vad gulliga! 
Hmm, Hade en duva som ville bygga inne i mitt stall, har inte varit med om det innan. Men jag rev ner boet efterhand som den byggde så nu har den gett upp 
Och idag såg jag att det sticker ut 2 pytteliten huvudet från boet. Kanske finns fler, men det är svårt se de nerifrån. 
Ahh vad mysigt! Jag ser en hel del orber med…duvor betyder evig kärlek och fred..passar dig alldeles utmärkt Pirkkolino!
U R us
O Tusentack Choklad av dina ord. Så sa faktiskt min väninna också. Det finns 6 långa hus efter varandra och duvorna har byggt boet ovanför porten var jag bor. Jag ser också orberna i bilden.
Kram. Pirkko,lino

Duvor är underbara fåglar …
I den första bilden ser jag en gravid kvinna hon blöder mycket, det sitter människor på höger sida om henne som sörjer någon.
I den andra bilden syns en man med konduktörsmössa..// Ann
#8 Ja jag tycker också att duvor är underbara. Jag blev jätteglad när jag upptäckte att ringduvorna hade valt boplats så nära mig och mina närmaste grannar. 
Roligt med duvor, när jag var i London så tog jag bilder på duvor och sen när vi tittade på bilderna och den kom en duva sa alla: Neej inte mer duvor! 
On topic nu, lycka till med duvorna 
//Elin