Orber eller inte
Vad tror ni om detta?
Det är min väninna som var på bröllop i helgen. Sent på kvällen när festen började sluta och folk började gå ut och lufta sig så gjorde även min väninna detta. Det fanns en man därute som rastade sin hund. Plötsligt började hunden bete sig jättekonstigt och skällde på något som inte fanns. Min väninna tog då ett kort på det ställe som hunden skällde åt.
Hon tog också ett kort rakt ut i mörkret längre bort från där hunden skällde, det är andra fotot.
Jag har lagt på en maskering på mannens ansikte och beskurit bilderna, ingenting annat.
Jag är egentligen väldigt skeptisk till alla orb-bilder men tyckte att dessa såg lite speciella ut därför att de är olika i färg.
Vad tror ni?
Stackars hunden , den ser ju både rädd och arg ut…häftigt att den tittar rakt mot orberna…jag tror nog att det kan vara nåt som hunden ser som inte vi kan se….
U R us
Det ser ut så att hunder ser mera än vad människans ögon kan se. De orber dock syns tydligt och vilka vackra färger de har. 
Visst är de vackra. Jag tycker de ser ut som planeter.
#4 Tänk.. de är säkert mycket ljusa själar, eftersom de ljuser så starkt och hunden stirrar på och tänker. Är de farliga eller inte. Min teori kan vara helt rätt. Vem vet. 
Ayena. Jag tycker att du bör lägga de bilderna i Pernillaas tråd….Fototävling…De är mkt intresanta, tycker jag.
# 6 - Det är inte jag som tagit bilderna. (önskar dock att det vore så)
Kram
#7 Oj, det var synd, för att de bilderna är verkligen inressanta, hundens blick och vackra ljusfenomen som är orber. Kram. Pirkko,lino
Ayena!!Vilka vackra orber.När man förstorar dom, så blir det som ett hav av olika färger.Så som dom där kikarna som man hadde för,o satte in plator i o såg olikaljusfenomen..Dom går mest i grönt o rött.
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 9 - Visst är de vackra! Jag tycker att de ser ut som en bild från solsystemet med alla planeterna. Jag har sagt till min väninna att hon måste spara dessa bilder.