Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikett: spöken
Läst 4632 ggr
pernillaa
0

Spöke på film 2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är fortsättningen på "spöke på film 1".

Här hade de fått kritik från en väldigt kritisk person och efter många diskussioner kommit fram till att den här kritikerna skulle få se det själv. Så han kom dit och fick uppleva det på nära håll!

MVHOK // Pernilla, sajtvärd

Ha en bra dag! // Pernilla

Karmatarerskanise
0

Tror inte det är riktigt

Mysan59
0

Ser ni orben som "flyger" ut från killens håll mot höger? Vid 0:32!

I övrigt vet jag inte, det är tyvärr så många som lägger ut fejk-bilder / filmer…

lillajex
0

Tyckter tyvärr att spöket som syns i dörren ser ut som en scen ur excorsisten, men orben såg jag !

Mysan59
0

#3 Du gjorde det? För den är nog inte fejk i alla fall.

lillajex
0

Nej jag tror att orben är sann.

Det verkar ju inte som killen ens reflekterade eller förstod det som verkligen kan vara ett spöke lite skoj tyckte jag hihi

Merlin-pappa
0

Det var attan!!

Jag får lite kalla kårar …..

Den där grabben borde få något att tänka på ….

Jag har märkt att ofta kan spöken/sndar ses som en reflex i glas ….. men inte alltid …..

Jag såg en mjölkvit gestalt 300 meter från min

bostad i augusti, förra året ….

Gestaltet gled under en gångbro av trä, som i sin

tur är laggd över en 3 meter djup gammal ravin …..

Sjutton ….. känns inte kul att vara ensam hemma nu …..

pernillaa
0

Ja jag kan tro att den här sajtens innehåll lätt kan skrämma upp många. Vi får försöka tänka på att det inte är något farligt. Andarna är våra vänner.

tong
0

Men oj vad rädd jag blev, det var ju en person man såg, och bara försvinna så där…hmm

Merlin-pappa
0

Jag får skylla på att jag inte är i form ….

Trött och huvudvärk …..

Ritva
0

Det är lite synd för det som skulle öka trovärdigheten är ju att filma garderoben i dagsljus så det syns tydligare hur det ser ut på dagen. Då kan man ju lättare avfärda sånt som ser konstigt ut på nattfilmningen. Jag funderar fortfarande på om det är en glasdörr eller inte?! Obestämd

Popcornett

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Mysan59
0

#5 Ja, eller hur? Very Happy

[Jeremina]
0

Ja, vad ska man tro…

Gustav-IV
0

Här finns en trovärdig förklaring: VARNING: Inget för spökfanatiker :-)

pernillaa
0

Gustav: Tack för det. Ett klart svar och ett tydligt avslut på den frågan. Tycker det var lite elakt dock med namnet på länken

Malin-Trotsig
0

Fy, det där var det läskigaste jag sett. Okej, inte riktigt för det har hänt rätt läbbiga grejor här hemma också. Om det är fake är det jäkligt snyggt gjort :P

Merlin-pappa
0

Hej.

Håller med Malin …. Är det fejk är det skickligt gjort …. Jag vet inte med jag lutar åt att det inte är fejk ….

Kram

pernillaa
0

Gustav klargjorde att det utan tvekan är fejk i inlägg # 13.

Kram (kanske blir en kramig sajt det här) =)

Mysan59
0

Oavsett om det är fejk eller inte (vet inte vad jag ska tro) så är filmen skitläskig. Jag blev rädd.

Malin-Trotsig
0

#17 Nu har jag inte kollat ordentligt på den där videon men jag får inte riktigt till hur en människa ska kunna stå i det där utrymmet och göra den effekten. Av det jag såg på videon ovan är det bara ett par hyllor och ett litet, litet utrymme.

Liingefors
0

vad e Orb för nått? :)

jessi_twini
0

Jag vet inte riktigt.. Jag tror det var fejk.. men exakt #19 hur ska en människa kunna få plats i det utrymmet. Om det nu är fejk så är den bra gjord ^^

Grodan
0

det syns tyvärr att det är klippt

eller det blir ett "hack" mellan att "spöket" ryggar bakåt och dörren öppnas…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Gustav-IV
0

#14. Angående länktexten så var ju tanken att vara lite rolig. Och ingen här anser sig väl vara fanatiker, bara intresserade :-)

Choklad
0

Om jag hade varit det "spöket" så hade jag nog skojat lite med dem…hehehe ..om de fuskar så hoppas jag att de verkligen får träffa ett "spöke" på riktigt….

U R us