Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketter: orberljusfenomen
Läst 2579 ggr
Ritva
0

Vad tror ni? (rätt grupp?)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag tänkte bidra lite. Jag har avfärdat det som damm. Med tanke på att vi är 15 personer i en lägenhet som inte dammas särskilt ofta. Samt att ungarna har härjat en del innan vi samlades i det här rummet. I bakgrunden är en glasvägg som även reflekterar mycket från den motsatta väggen som är en fönstervägg.

Men vad tror ni om pricken på min systers huvud? Den är lite läcker i alla fall!Glad

Kram Popcornett

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

[Jeremina]
0

Den ser lite för stark och ljus ut för att vara damm så det kan nog vara en energi. Likaså är den ju lite dubbel….Tungan ute

Ritva
0

#1 Det vore häftigt! Tungan ute kanske det var pappa som ville vara med när hela familjen samlats?Flört

Ritva

[Jeremina]
0

Skulle nog tro det…Flört

Ritva
0

#3 Skrattande

Ritva

Ritva
0

*putt*

Ritva

powderpuff
0

Häftigt när de blir sådana. Hon har en nere på sidan också på tröjan.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Ritva
0

#6 Jo, många av det bilderna jag tog den dagen har "orber" därför har jag tänkt att det måste vara damm…men läckert är det!

Ritva

Ritva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som den här till exempel. Glad Men de är rätt tunna och ser mest ut som blänk i glasväggen.

Ritva

pernillaa
0

Den första var väldigt vacker! Glad

MVHOK // Pernilla, sajtvärd

Ha en bra dag! // Pernilla

Lilj-an
0

Jag ser en äldre man med keps i den stora orben ,han syns på fler ställen men då utan keps, men jag ser också en yngre man med ett litet barn….

Ritva
0

#10 Kan du beskriva dem lite mer speciellt mannen med kepsen? Jag ryser….läckert att kunna se så där i bilderna…

Ritva

pernillaa
0

Förresten, det är lagt i helt rätt forumgrupp. Glad

Ritva
0

#12 Glad jag var osäker eftersom jag inte visste om jag skulle kalla det för orber eller inte då jag misstänker mycket damm!

Ritva

pernillaa
0

Haha…något mystiskt med just den här tråden. Varje gång jag kommer in på första sidan på Spökbilder iFokus så är det fet stil på titeln som om det finns någon ny kommentar här fast det inte gör det. Mycket mysko. Tungan ute

Ritva
0

#14 Knepigt?Obestämd Nån som vill något med det kanske? Nää jag ska inte tolka in för mycket..Glad

Ritva

pernillaa
0

Nej jag vet inte. Något tllfälligt fel på sajten kanske…

snurro89
0

#8 I fönsterglaset kan det reflektera sånna där blänk i, när man fotar i blixt Det är extremt vanligt :D ^_^

#0 Åh! vad det än är, så vill jag tro på att det är en Orb men som sagt man börjar bli mer misstänksam mot dehär eftersom typ 99 procent av alla bilder här på iFokus "som är orbs" har en realistisk förklarning :(

Ritva
0

#17 joo jag vet! Det är därför jag valt att inte visa dem på ÖN. Sen vet jag ju att det är mycket damm och så på det här stället oxå, som jag skrev överst i tråden. Men ändå kul och visa det! Tungan ute

Att sen #10 "ser" andar eller bilder när hon tittar på dem är ju spännande så jag väntar på mer information på om hon kan beskriva mer om personerna. Jag kommer iså fall berätta något mer om utseendet stämmer…kanske..

Kram Popcornett

Ritva

Lilj-an
0

Den mannen jag ser är vithårig, han har kal  hjässa med mycket hår åt sidorna, hans kinder är runda och goa ,han bär ett vitt, långt förkläde på sig han. Han ser glad ut..Glad

Hyperaktiv
0

Den tjocka vita fläcken på din systers huvud upplever jag som en barnasjäl… nånstans mellan 3-8 år eller så.. kanske ännu yngre…

Det andra tror jag är damm

Ritva
0

#19 tack! det låter inte som den jag i första hand skulle tänka på men det kan stämma ändå.Obestämd Den du beskriver hör nog till familjen han oxå men inte genetiskt så att säga. Det låter som min mammas sambo…

#20 Tack för ditt svar! Jag kan inte säga något som respons för dig för jag känner inte till att någon skulle "saknas" i vår familj. Berätta gärna mer om du får något till dig.

kramar till er alla Popcornett

Ritva