Konstigt ljusfenomen
Hej
Jag som Sajtvärd bränner av det första inlägget i denna kategorin. 
Den här bilden kom till då jag fotade helt random rakt ut i min lägenhet.
En fotoanalytiker kunde inte förklara detta ljus över min cd-hylla.
Någon annan som har något att säga om det? Vad tror ni?
Kram // Pernilla, sajtvärd
Ha en bra dag! // Pernilla
Vet ej vad ljuset är, men är mer fundersam på om den stora fläcken på persiennerna (eller hur det stavas) verkligen ska vara där. Ser ut som en fuktskada men igentligen inte ?!
Jo det där stora runda ska vara där. Det är sån där fejksnö som man sprejar på fönstren kring jul. Jag gjorde en snöflinga men den syns bara som en cirkel på fotot. 
// Pernilla
#2 Jaha, ok =P För den såg otroligt skum ut =P
Inte rund utan lite som en rektangel..knepigt 
men..orber behöver ju inte vara runda? jag tror att det kan vara en sorts energi….jag har sett en konstig fyrkantig dimmig platta en gång, som ett fönster som dök upp ur tomma intet och sedan rörde sig och bara försvann…
U R us
Sen kanske du noterat att det är skräp och bös över hela bilden?
Mängder med s.k. orber eller smuts som man talar om till vardags…
Kunde inte kolla vilken kamera du använt då du redigerat bilden i Photoshop (CS3 till Windows) men är det en systemkamera skulle jag rekomendera att dig att få sensor och optik rengjord, är det en kompaktkamera, köp en ny…
För domhär "fenomenen" och "energierna" kommer bara bli fler och fler med tiden och tillslut är du omgiven av dom precis överallt, var du än vänder kameran…
Det vore väl hemskt?
#6: Du får gärna förklara närmare vad felet kan vara. 
Jag har en kompaktkamera.
MVHOK // Pernilla, sajtvärd
#6 Vart i mitt inlägg har jag skrivit att det inte kan vara smutts? Jag påpekade bara att fläcken (som visade sig vara fusksnö) såg konstig ut.