Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettersajtenifokus
Läst 1748 ggr
Ritva
0

Favoritsajt

Hej!

Tänkte bara kolla om det bara är jag som inte kan lägga till Spökbilder som en favoritsajt genom listan till höger? FörvånadObestämd

Kram Popcornett

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

[Jeremina]
0

Den står sist i listan men det står dold bredvid och det vet jag inte vad det betyder? Men jag har lagt till den som favorit nu..kram på dig Popcornett från Jeremina! Glad

Ritva
0

Aha, jag som letade i bokstavsordningen! Undrar varför den är dold? Obestämd Kanske vi är bara utvalda som får vara med? Tungan ute

#1 Tack för hjälpen! *kram*

Kram Popcornett

Ritva

[Jeremina]
0

Det var så lite så, vad gör jag inte för dig du som blev min vän redan från början på ÖN….du har varit ett stöd när det varit hett ibland….Kyss

Mysan59
0

Jag hade också problem först med att hitta den. Undrar också varför den står som "dold"?

Ritva
0

#4 Kanske för att bara få hit de som är riktigt intresserade och inte de som bara öser badwill över bilderna som det gjordes på ÖN från vissa.

Ritva

[Jeremina]
0

#5 Det tror jag med!

Mysan59
0

#5-6 Ja, så kan det ju vara! Bra i såna fall…

pernillaa
0

Den står som dold för de som inte är medlemmar på sajten. Sajten är upplagd och tillgänglig för allmänheten, men bara för de som vet adressen hit och den fick ni ju av mig. De som är medlemmar, utöver er som fått inbjudan, är sajtvärdar på andra sajter och har tillgång till den på så sätt.

Så ni är några få speciellt utvalda än så länge. Glad

Jag får inte göra reklam för den än på andra sidor. Så man skulle nästan kunna säga att ni är en typ av "testgrupp". Ni skapar sajten och dess inriktning från allra första start med er inställning, material och ert samarbete.

Som det är nu så kommer sajtvärdar från andra sajter in här då och då och tittar och kommenterar på Värdsajten iFokus, och så småningom kommer den lanseras fullt ut när Niklas har sett att det rullar på bra.

Så ni är ju verkligen en grupp för sig. När jag sen kan börja göra reklam för sajten får ni hjälpa mig att välkomna de nya som kommer! När jag gick skola, 2 år i samma kurs, så talade vi om de "gamla" och de "nya" i klassen och nu kan man säga att ni blir "gamlingarna" här när de nya kommer. Skrattande

Stora kramar på er mina vänner!

Ha en bra dag! // Pernilla

[Jeremina]
0

Bra att veta..tack Pernilla! Kraam Glad Jag är glad att få vara din vän! Skrattande

powderpuff
0

Jag funderade också på vad det betydde. Tack för infon. Och tack för att jag fick vara en av de speciellt utvalda Kyss

Kram

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Mysan59
0

#8 OK, tack för infon! Ja, nu för tiden är man alltid en "gamling" inte bara här inne… Laughing

Ritva
0

#11 Men just nu är du ju nykomling.Flört

Tack Pernillaa för förtroendet!Skrattande Jag hoppas att vi kan "leva upp till förväntningarna" så det fortsätter och blir jättebra här!

Kram Popcornett

Ritva

Mysan59
0

#11 Aja, tänkte inte på det… :lola:

pernillaa
0

Jag tror att det här kommer att bli jättebra. Huvudsaken att ni inte börjar bråka med en gång så ska vi nog fixa det här. Skrattande

MVHOK // Pernilla

Ha en bra dag! // Pernilla