Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspådomar
Läst 25 ggr
Magi-cat
2

Spådomar för 2024

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hur blir nästa år? Lägg gärna in här om ni hittar några spådomar för året och gör väldigt gärna egna!

Vi hoppas på fred!!!

bilder från pixabay.com

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
3

Blir en egen spådom än så länge.
Eftersom siffrorna 2024 blir 8, så står det för Styrka i Tarot, så jag tolkar att det blir ett år där vi alla får använda vår egen både inre och yttre styrka på alla sätt där det behövs.
Kanske inte låter så positivt men vem vet vad det kan leda till?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Magi-cat
1

Klimatförändringar, meddelanden från rymden, cyberattacker och ekonomisk kris … Ja, vi får se och hoppas på det bästa!

https://citymagazine.si/sv/baba-vanga-2024-chockerande-forutsagelser-av-baba-vanga-som-kommer-forandra-varlden-2024/?fbclid=IwAR29KKODtB6u_S5Lxs10V2L0RdX7cFFGdRXnZqRNxDNklnswEfiWaaITApc

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Baba Vanga 2024 - det här är hennes förutsägelser för år 2024, som vi försökte förstå och dechiffrera från olika onlinekällor, och de lovar stora förändringar. Baba Vanga, en bulgarisk profetinna, blev en legend för sina otroliga förutsägelser. Hon föddes 1911 i en blygsam bulgarisk by. Trots, eller på grund av, att hon förlorade synen i en tornado vid 12 års ålder utvecklade hon en otrolig förmåga att förutsäga framtiden.