Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketter: mysko-grejerintressantljusfenomenorberspöken
Läst 86 ggr
bluebluelight
1

Blått/turkost ljus ? Hjälp

Hej, idag snurrar tankarna.
Under gårdagskvällen hade jag lagt mig för att sova, när jag plötsligt ser det fladdra framför ögonlocken, varpå jag öppnar mina ögon. Det jag upplever går inte beskriva, det är som fler ljusfenomen som åker förbi mina ögon, typ som när man har kollat rakt in i en lampa eller solen fast det täckte liksom nästan hela min syn.
Sedan lugnar det sig och jag ser som en blå lampa i hörnet på rummet, precis som om det hade varit en display eller led men det är ju ingenting där och heller ingenting som kan reflekteras. Jag blinkar flera gånger för att se om det försvinner men det gör de inte. Sedan uppenbarar sig ett mer turkost Moln över min partner och jag sätter händerna i detta, tror jag upplevde det lite kallt men oklart för jag var chockad. Finns det någon som upplevt något liknande? Vad var jag med om?
Min man drömde sedan en mardröm (han kommer aldrig ihåg drömmar och är väldigt skeptisk till det övernaturliga) men drömmer om just detta, mitt intresse för andevärlden och han möter en kvinna i drömmen och vaknar av att någon bankar om och om igen.
Snälla hjälp mig sortera detta??

Magi-cat
0

#0 Hej! Det var ett intressant fenomen!

Det är förstås väldigt svårt för någon annan att veta vad det kan vara. Men ibland får man sådana synfenomen, även om man blundar. Det blir som en överreaktion i synsinnet.

Hoppas du får några fler svar och kanske kan spåna med andra som upplevt något liknande!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen