Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketter: universumstar-trek
LĂ€st 68 ggr
Magi-cat
2

Star Trek IV

"Freden mÄste komma först. Gör den inte det, min vÀn, kommer inget efter den."
💓 SajtvĂ€rd pĂ„ Fenomen, HjĂ€rnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

This article was originally published on July 9, 2019 When a giant space log comes to Earth and demands to speak to only whales, Captain Kirk and the crew of the U.S.S. Enterprise (who are temporarily the crew of the H.M.S. Bounty) must travel back in time to before humpback whales went extinct, in order to bring two of them back to the future to talk to the alien log and tell it to please stop sucking up all our oceans. 
DesK
1

Nej, men vill se 😊

/Désirée

Magi-cat
1

Jag med. đŸ€©

Carmarino
1

SÄg den för mÄnga Är sedan, men minns inte jÀttemycket av den. Har dock för mig att den var en av de bÀttre Star Trek-filmerna.

Är lite osĂ€ker pĂ„ om jag minns rĂ€tt, men jag Ă€r nĂ€stan helt sĂ€ker pĂ„ att det var en ganska lĂ„ng sekvens i filmen dĂ€r Spock kommunicerade telepatiskt med valarna. Lite konstigt att det inte stod nĂ„got om det i artikeln.

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

Magi-cat
1

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

🐳

Carmarino
2

#4: DĂ„ mindes jag rĂ€tt. 😊

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

morten.dynamite
1

Ja, flera gĂ„nger đŸ€“