Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketter: intressantteorier
Läst 1327 ggr
Marr
2

Island är häftigt!

Mer om Island och att man är som man är på den ön är nog för att man är tvungen att vara ödmjuk…Däremot i Reykavik så är det nog en hel del baluns och påverkan av västmedia…

Kanske ej så oförklarligt men för oss stelben så…😃

http://www.aftonbladet.se/halsa/nyheter/article20196240.ab

Giddra inte med alverna eller andra naturväsen….😟

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
0

Hade jag kunnat språket så hade jag nog bott på Island för länge sen. 🙂

Magi-cat
0

"Det räcker inte med bara bygglov på Island.

Du måste komma överens med alverna också."

Det där gillar jag…🙂

"Vad kan man lära sig av alverna?

– Tålamod. Framförallt tålamod, säger Árni Johnsen."

❤️

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Marr
0

Har en nära vän  som bodde på Island och är infödd där. Hon lämnade Island efter det hon råkat ut för… Men in Black,,,,,då hon födde ett väldigt speciellt barn. Hon blev terrorisserad av dessa herrar i sina stora svarta bilar med svarta rockar långt efter barnets död i flera månader. Då hade barnet ändå dött utan förklarliga anledningar. Andningsdöd blev bortförklarat omedelbart och läkarna rev sina skallar.

Trodde knappt det var sant med alla de händelser som skedde då hon modern låg inne på sjukhus nära döden. Klarade sig med nöd och näppe. Hennes nära vän och mediala äldre dam tog hand om situationen med bebis då moden akut åkte in nära att dö.

Lägenheten modern bodde i hade "surnat" allt som fanns i skafferier och t.om. ikylskåpet hade ruttnat. Den mjölk hon pumpat fram till sin bebis för grannens matning var sur inom ett par timmar…😮

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
0

😮

Magi-cat
1

Även i lugna Sverige…

"I artiklar om händelser vid Skarvberget står det ibland saker som kan tyckas märkliga. Tre gånger har fordon börjat brinna under färd, precis i höjd med Skarvberget. Det står om förare som drabbats av plötsliga sjukdomsfall vid samma ställe. Många bilar har fått punktering och tekniska problem just där."

" Det är trollska områden där uppe i de skogarna. Det skulle inte förvåna mig om det finns hemliga dokument över saker som de stötte på när de skulle bygga vägen. Kanske handlade det om småfolk, jag vet inte riktigt, säger Krister om Skarvberget."

http://www.st.nu/gastrikland/gavle/vattar-anklagas-for-mystiska-olyckor-pa-e4

Magi-cat
0