"Beviset" - Sjöjungfru finns!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Och så var det dags för nya "bevis" att sjöjungfrur finns på riktigt. 🙂En video som tros vara inspelad i Polen visar när de räddar sjöjungfru. Eller är det en del av en filminspelning, eller något annat? Vad tror ni?
http://www.msn.com/sv-se/nyheter/teknik/beviset-f%C3%B6r-att-sj%C3%B6jungfrur-finns/vp-AAeX8Hd
Tidigare tråd på OF med flera videon och på samma tema:
http://oforklaradefenomen.ifokus.se/discussions/527765908e0e743d02001ab1-sjojungfru-upptackt
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
Man såg henne inte så tydligt. 🙂🌊
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Personligen finner jag det konstigt att alla filmklipp på olika väsen alltid är ofokuserade eller skakiga.. Visst finns det mycket kvar att upptäcka men själv är jag alltid väldigt skeptisk till sådana här klipp.
Säger dom nått till videon? (Har inget ljud på datorn)
l'm back
Ja, jag blir också väldigt skeptisk. Av någon anledning så syns de aldrig tydligt. Som i klippet ovan, man ser inte överkroppen.
Tror det är en filminspelning. Fiskar som har muterat till sjöjungfrur på grund av radioaktivt läckage från Fukushima. Därför har dom skyddskläder………☝️
#3 Inte mycket. De menar att det är mycket som talar för att det här kan vara beviset. Men att vissa hävdar att det är bluff, medan andra menar att det är en del av en videoinspelning.
Jag vågar min svans på att det inte är äkta. 😉
#6 Nej jag menar bara att jag kanske missar nått
l'm back
#8 Jag skrev fel en enda bokstav så fick meningen en helt annan betydelse. Jag skulle skriva (har rättat nu) "de" menar och inte "du" 😃
#7 Nej, jag tror inte heller att det är äkta. Det är därför jag använder citationstecken när jag skriver bevis. Annars skulle det nog vara lite större rubriker än så här i media.
#9 Så fel det kan bli men en bokstav fel 😃
l'm back
#12 Aha! 😃
"Havsman", klart det inte finns nåra sånna…🤓