Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterufoutomjordiskt-liv
Läst 1834 ggr
Ghosthunter
4

UFO är ett.....

…..begrepp som i stort sett kan vara vad som helst. UFO betyder ju Unidentified Flying Object, Oindentifierat flygande föremål på svenska och det innebär att det är ett okänt objekt för den som bevittnar det, således behöver det inte betyda att det är utomjordiskt. Talar man om utomjordiskt, bör istället ordet skepp användas tycker jag.

Nåväl, nyss bevittnade jag en märklig sak. Det var något som jag först trodde var en stjärna, men plötsligt började denna att svänga fram och tillbaka i sidled, för att sedan övergå till att gå i cirklar. Efter ett tag slocknade den plötsligt, men kom tillbaka på 4-5 sekunder och upprepade samma sak igen, tills att den slocknade och försvann för gott. Jag har haft många såna här liknande observationer här på sista tiden. Jag räknar bort flygplan, satellit, meteor……men kan inte helt förklara fenomenet….därför väljer jag att kalla det för ett UFO, kort och gott!!🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Kritan]
0

Det finns många tolkningar om vad UFO kan vara och vid brist på vetenskaplig forskning så har det skapats myter.

Ghosthunter
0

Japp🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"