I Sibirien gnäller man inte...
…över lite kyla, minsann!🥶
Inte ens om flygplansskrällets bromssystem frusit fast i den 52-gradiga kylan bortanför polcirkeln och alla 73 passagerare gärna vill åka därifrån!
Sagt och gjort griper man sig verket an och knuffar med gemensamma krafter fram planet till startbanan.
Hur det gick sedan förtäljer inte historien. Kanske bjöds passagerarna på varm glögg som tack för hjälpen?
http://www.expressen.se/nyheter/har-knuffar-de-sitt-plan--i-52-graders-kyla/
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag älskar verkligen ryssar. Jag har haft förmånen att faktiskt få jobba i det forna Sovjet och när bilen tvärdog på motorvägen i 140 knyck skrattade bara chauffören och sa på knagglig ickeexisterande engelska . Ruski car, Moahahahaha!
De tar verkligen dagen som den kommer och om det nu innebär att med handkraft taxa ut ett plan så gör man det. 😃
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#1 Haha.😃 Tror inte jag skulle vilja åka i de där bilarna eller flygplanen, dock..
Att inte ta allt för självklart och leta syndabockar för allt som inte går som man tänkt, utan man griper sig an problemen och gör vad som behövs…
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Dom jobbar sig varma😃 Men det verkar farligt….inte bra om det blir isbildning på planet…..risken är ju stor om man säger så!!
Rysk sisu??
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"