UFO:s 2014
Och vad har vi här då? Ett UFO?👍
http://anythingufo.blogspot.sk/2014/04/disc-ufo-speeds-past-airliner-in-belgium.html?m=1
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Förstår inte varför de gömmer sig i molnen? Borde inte högteknologiska rymdskepp ha någon osynlighetsfunktion? 😛
"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law
#1 Det är förbjudet med cloaking devices i Federationen. 😛
Kan vara därför.
Ja men se där, den var ju riktigt bra…
Hahaha nog har dom det Fatcat. Dom busar med oss lite tror jag. Fortfarande finns det ju dom som inte tror dom besöker oss.
#2 Hahahaha…
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Här är ett UFO som var nära att krocka med en jumbojet. Kan vara en skröna producerad av underrrättelsetjänster för att skapa förvirring kring MH370s försvinnande.
Inträffade 19 mars enligt myndigheterna i Australien. Det var en ljusblinkankde cigarrformad historia som flög fram.
"Piloten väjde då kraftigt åt vänster och lyckades undvika en kollision. Enligt rapporten passerade den okända flygfarkosten bara 20 meter till höger om planet och omkring 30 meter ovanför. Det automatiska antikollisionssystem som fanns ombord utlöstes aldrig."
Vad är ett "automatiskt antikollisionssystem"? Är det en dator med ögon?
Det kan vara en drönare som passerade 20 meter från passagerarjeten på 1 km höjd, men dom militära myndigheterna förnekar all kännedom.
Hmm..tror att vi haft det uppe förut? Eller liknande..
Det flyger så mycket skräp omkring nuförtiden…
Cylindrisk, grå pryl som verkar vara på kollisionskurs, intermezzot klassat som "interference from the ground".
Var det en UAV? Eller vad?
Militären tycks alltid förneka all kännedom om det mesta, men de kanske roade sig med någon pryl…
Det automatiska kollisionssystemet varnar om något kommer för nära i luftrummet. Baserat på radarsignaler, oberoende av markradar.
Smart grej.
Bra länk. Då är det förklarat, systemet kräver fungerande transponder på UFOt.
Såg nånting konstig häromdagen men tycker inte det är speciellt relevant. Körde bil tidigt på morgonen ute på landsbygden när nånting uppe i horisonten reflekterades rakt in i mina ögon. Fortsatte kolla åt samma håll men syntes ingenting. Kan ha varit ett flygplan, vem vet. Det syntes dock väldigt snabbt (någon sekund) och sedan bara helt borta. Ljusskenet såg ut att komma från något metalliskt.
Svårt o veta 🤓
#7 Hej fatcat!
Roligt att ta del av din iakttagelse! Man glömmer annars ofta sådant man varit med om, det går in i det vanliga bruset liksom.
Vad det nu kan ha varit……🙂
Tack Magi! Jag råkar ha ganska bra minne.. 🙂Föremålet syntes dock i någon enstaka sekund, sen helt borta. Omöjligt att veta vad det kan ha varit..
En silverfärgad diskformad oidentifierad sak över Queensland, Australien.
Vad kan det vara? (ca 2 min)
http://ufosightingshotspot.blogspot.sk/2014/09/silver-disc-hovering-in-sky-over.html?m=1