Oförståeligt
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Från länken ovan:
"I början av 1990-talet ledde och övervakade WHO, världshälsoorganisationen, massiva vaccinationskampanjer mot stelkramp i Nicaragua, Mexico och Filippinerna, enligt en rapport från Global Vaccine Intstitute. En romersk-katolsk lekmannaorganisation, Comité Pro Vida de Mexico, blev dock misstänksam mot motiven bakom WHO-programmet och beslutade sig för att testa ett stort antal flaskor av vaccinet och fann då att det innehöll hCG humant koriongonadotropin."
"Stelkrampsvaccinet hade endast givits till kvinnor i den fertila åldern 15-45 år. Det gavs varken till män eller barn."
Påminner lite om CIAs fuskvaccinering, med resulterande utbrott av polio i länder där det inte funnits poliofall på många år.
"När hCG kombineras med en stelkrampstoxoid som bärare i ett vaccin, stimulerar det immunförsvaret till att bilda antikroppar mot just hCG, vilket gör att en kvinna blir helt oförmögen att behålla en graviditet. Med andra ord – när kvinnorna fick detta vaccin, så var detta en dold form av påtvingad abort eller ofrivillig sterilisering."
Tvångssterilisering utförd av WHO?
Med största säkerhet!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Kan förstå motivet bakom det… I och med att vi människor knappast tar det lugnt när det gäller fortplantning :/ så speciellt oförståeligt tycker i alla fall inte jag att det är. Visst det är ju synd om de som verkligen ville ha barnen.
#3 Ingen har rätt att ta ett sådant beslut åt någon annan!!!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Detta är vansinne!! Det är en sjuk värld vi lever i… 
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*