Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketter: sajtenifokus
Läst 1239 ggr
Magi-cat
3

Ny medarbetare!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glädjande nog vill jag välkomna en ny Medarbetare här på Oförklarade Fenomen!👍

Mia-45, varmt välkommen! 🎈☀️🏆🎁❤️🎂✨🐱

Det är väl bäst att Mia får presentera sig själv.🙂

(bild från publicdomainpictures.net)

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Mia-45]
4

Tack rara, goa Magi-cat. ☀️

Ja de flesta vet ju vem jag är. Mia som hoppade av innan.

Kom nu tillbaka då jag saknade vissa personer här inne på iFokus och kände att min tid ÄR inte ute här än.
Jag har mer att ge.

Jag kommer som innan, att hjälpa Magi-cat här inne i trådarna. Skriver inte så mycket men finns närvarande ändå.

Undrar ni något så är ni välkomna att fråga. 🌺

Magi-cat
1

Och jag är så glad för din närvaro!! 🌺

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

fatcat
3

Började undra vem denna "Millan" var! Inte rekryterar Magi-cat vem som helst till OF! 🙂 

Välkommen tillbaka Mia!! 🌺Roligt att du återvänder! Vi har saknat dig med! 🙂🌺☀️🌈

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

[Mia-45]
3

Tack fatcat. 😃

Folk kallar mej även Millan (bokstäver i mitt förnamn och efternamn) IRL så jag tog det namnet. Hihiihih..

Kul att se dej igen fatcat. 🌺✨

Ming
3

Hej M kul att där tillbaka😘

[Mia-45]
1

Tack goa Ming. 🌺

Twinflamewolf
2

Ha ha ha misstänkte det var du Mia 😃,kalas att se dig och härligt att ha dig tillbaka som Medarbetare igen 🌺

Välkommen tillbaka fina du,det kändes tomt utan dig men nu är allt som det ska igen  ❤️

Marr
1

Nämen Heeej Mia vad glad jag blir att se dig! Det här var glädjande nyheter må jag säga!Vinkar

Varmt Välkommen tillbaka, du har varit saknad ska du veta!BlommaHjärta

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Mia-45]
1

Tack goa Twin och Marr….🌺

Ni är saknade med allihop. Var därför jag kom tillbaka. Det finns så många goa människor här inne som man lärt känna under åren. Och det överväger det dåliga på iFokus.

Kram till er. ❤️

JonasDuregard
6

Jag hade tänkt fråga vad det här återvändandet innebär för modereringen av sidan. Min bild har varit att du är ganska generös med att låsa trådar, speciellt (i min mening) sådana som diskuterar frågor som du personligen berörs av. Nu ser jag att det redan hänt i "Jag slutar"-tråden.

Kommer vi se en allmän utveckling åt det hållet i och med att du återvänder? Synd i så fall tycker jag.

[Mia-45]
2

Jag låste den eftersom jag inte tyckte tråden var aktuell längre.
Vad menar du med att jag är generös med att låsa sådana trådar som jag personligen berörs av? Kan du ge ett exempel på detta förutom tråden Jag slutar?

Vi får väl se vilken utveckling trådar tar här inne. Går trådar och inlägg över styr så kan de låsas då vi kollar över de.

Menar du att du inte är nöjd med min moderering här inne?
Det är bra med synpunkter som man kan kolla över.

JonasDuregard
6

#11 "Jag låste den eftersom jag inte tyckte tråden var aktuell längre."

Hmm. Jag har svårt att se varför det kräver att tråden låses. Jag tänker att alla trådar som någon vill skriva i är aktuella på så sätt.

"Kan du ge ett exempel på detta förutom tråden Jag slutar?"

Trådarna som handlade om Torbjörn Sasserssons forum (där du var medarbetare). 

"Menar du att du inte är nöjd med min moderering här inne?"

Låt oss begränsa oss till att säga att jag är bekymrad 🙂. Jag skriver en del på sidan och tycker modereringen varit bra på sistone. Jag påstår inte att den förbättring jag uppfattat beror på att du slutade, men jag utesluter det inte heller. 

"Det är bra med synpunkter som man kan kolla över."

Det glädjer mig att höra. Tack för att du svarar uppriktigt på mina frågor 🙂.

[Mia-45]
3

**"Hmm. Jag har svårt att se varför det kräver att tråden låses. Jag tänker att alla trådar som någon vill skriva i är aktuella på så sätt"
**

Jo jag förstår det. Men vill man kan man skriva i "Ny medarbetare" i stället. Jag tyckte den andra var pasè.

"Trådarna som handlade om Torbjörn Sasserssons forum (där du var medarbetare)."

Ahhh…ja de minns jag. Tror jag minns rätt med att trådarna låstes när det blev personangrepp på Sassersson som person. Det gick över styr. 

Jag är tacksam att du tog upp detta då jag kan tänka mej för lite mer nästa gång. Jag kan ha förmågan att agera snabbt och ibland utan att tänka och kanske verkar vara hård.
Men ändå finns det ju regler även på denna sajt som man faktiskt får följa. Fast det handlar kanske inte om att jag har lätt för att låsa trådar…hahahah…

Ghosthunter
1

Välkommen Millan!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

ALPHIRA
1

Jag undrade som fatcat vem denna Milan kan vara…

Men Mia, Mia, känner jag ju igen.

Roligt du är tillbaka!

JonasDuregard
4

#13 "Tror jag minns rätt med att trådarna låstes när det blev personangrepp på Sassersson som person."

Så minns inte jag det. Här är en tråd: http://oforklaradefenomen.ifokus.se/discussions/516300d78e0e7451a8001401-gallande-sasserson-och-peratt

Du skriver att du låser den "för det finns en tråd på SiF", men det är ett uppenbart svepskäl; det finns dussintals trådar med motsvarigheter inne på SiF utan att de blir låsta. 

Och några personangrepp är det inte i den tråden åtminstone.

Men detaljerna i det ärendet är inte viktiga nu, du säger att du ska ha saken i åtanke och det är allt jag hoppas på 👍.

Jane-Lyzell
0

Välkommen tillbaks🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Mia-45]
3

Tack alla goa❤️

Och Jonas. Jag kan inte komma ihåg allt. Men det där är väl ändå gammal skåpmat.
Nu börjar vi på ny kula. 👍