"Andar finns dom?"
Kollar just nu på serien "Andar finns dom?" eller som det heter på engelska "Ghost Adventures". Där ett gäng killar blir instängda i hemsökta byggnader om natten med bara kameror och annan utrustning till hands och dom lyckas fånga otroliga saker på film.
Någon mer som har sett programmen? Är verkligt? En del liknande serier är ju bevisat fejk, så det är ju svårt att tro på.. Jag har tycker iallafall att det är otroligt spännande :-)
Mvh/Simona
P.s, om jag har lagt tråden i fel grupp kanske någon kan flytta på den :)

Nu sakall jag vara dum och dryg.
Vad ÄR en ande?
#! Du
U R us
#1:
Jag fattar inte var det hör hemma i den här tråden?
Jag har med sett programmet ett par gånger och tror inte det är fejk.
Jag har inte sett just de programmen..men jag har sett "Taps" (tror det stavas så..det är ett gäng rörmokare som på fritiden utforskar byggnader för att se om de är hemsökta. Jag tycker dessa programmen är bra, eftersom de inte springer iväg från andarna, utan de verkligen kollar upp om det är någon naturlig förlaring till det hela, eller om det är riktigt. De har alla möjliga instrument och diverse saker med sig.och .de hittar bevis för andar 
Ber om ursäkt för mitt förra inlägg. (till trådskaparen då.).
U R us
Jag har sett programmet också och tror inte det är fejk, jag har också sett Taps och dom verkar verkligen seriösa, som Choklad också skriver.
Jag har sett alla avsnitten med Zack,Nick och Aaron i GA Ghostav…
Mycket bra och verklig serie.
Någ dem enda som gör så att låsa in sig och vara där.
Det är IRL.
Allt som filmas kollas sen upp och så av experter och dem säger sen om det är fejk eller ej.
Men allt är sant.
Oavsett om de e fejk eller inte brukar ju sådana program vara lite roliga å titta på ändå :P De e underhållande på något vis.
Har dock inte sett detta programmet. kanske borde?

Tänk på att bara för att de inte kommer på en naturlig förklaring på problemet jämt så är det inte andar. En olöst gåta är fortfarande en olöst gåta.
jag har sett det :P jag tycker dom är tokiga, utmanar andarna på det viset :o
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Vet inte vad man ska tro….men jag tycker att det Okända verkar seriöst…Gillar Terry Evans!! han är väldigt duktig och han kan ju bara inte hitta på….

det fins andar helt klart har själv sett dom man har alla skyddsänglar har varit med om en del oförklara händelser det jag varit med om är inget man bara kan prata bort nåt är det 
mvh bengt
Jag har sett det och tycker att det är jättebra och jag tror absolut att det är verkligt! 
//Caroline
Jag har också sätt det, jag skulle aldrig göra något sådant XD
Läskigt :S
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
även om den här tråden är väldigt gammal vill jag säga att jag tror de är sant..
nått som fick mig mest att tro de är de där att "andar, finns dom?" har varit på samma ställe som "ghost hunters"
såg avsnittet med den där bilden någon hade tagit på en ande som syntes som en skugga på en dörr.. dom var i "Moundsville Prison".
ghost hunters kom dock på en logisk förklaring..
jag tror de är sant och ghost adventure (andar, finns dom?) är ett av mina favorit program 
kände mig lite smått tvungen att säga de xD
bild på "Shadow man at moundsville prison" tagen från google!
//Jacqueline Thawelin
Ghost Adventures är verkligen INTE fejk…
Är tack vare dessa tre herrar som jag fastnat extra mycket för just detta med att få kontakt med andevärlden, dom är kungar… :)
Har köpt säsong 1-3, även första dokumentären innan själva säsongerna drog igång, finns på disclord.se att beställa… :)
http://www.miba.egnaverk.se
Kollar med på Ghost Adventures. (Måste ju skriva det även om tråden är gammal🤪)
Tror det de visar är i högsta grad äkta, då de själva "debunkar" en del ljud och skuggor som de själva eller någon annan orsakar.
Sen undrar jag om det går spöken i denna tråd.. Sista gången så skrevs det 2012 och så här*pekar nedåt* stod det i senaste inläggen här på sidan.
"Andar finns dom?"
16 svar
Sisss
2014-03-30
Ja vad lustigt, det gör det faktiskt!
Avgjort spöken på lur!👻😉
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Nä, tyvärr. (Hade varit kul om det spökat i trådarna)
Det var så här. En person hade skrivit exakt lika reklammeddelanden i flera gamla spöktrådar så de lyftes upp. Jag tog bort meddelandena, men trådarna ligger ju kvar, bara att man inte ser det senaste.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Ahaaa. Så enkelt var det*s*.