Tack Olaf!
Som många kanske sett så har Olaf lämnat sajten och iFokus.😢 (det är klamrar runt namnet.)
Jag vet inte om du ser det här, Olaf, hoppas i så fall du inte blir arg för jag gör en tråd. :-) jag kan i alla fall bara inte låta bli och att du passerar iväg obemärkt. Du har betytt så mycket för sajten och iFokus, (och för mig personligen ska vi inte ens tala om…) att det måste bli en tack-tråd. ☀️🌺
TACK och LYCKA TILL i fortsättningen! Vad du än gör kommer resultatet att lysa.☀️
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Ja Olaf förtjänar sannerligen en tacktråd, mycket fint av dig Magi-cat att du förärar honom det!

Är glad att jag pmade honom för ett tag sen, för pmar gör jag inte ofta. För att tala om hur mycket jag och fler med mig uppskattar honom. Hoppas och önskar han kommer tillbaka en vacker dag.
Är säker på att han har mycket vettigheter för sig, även om vi inte ser det "härifrån".
Usch andra personen på väldigt kort tid som jag tycker hemskt mycket om som försvinner…
Magi-cat jag förstår dig så väl att du är extra ledsen, som haft så mycket kontakt med honom och så mycket han har gjort för OF och många andra sajter. Åsså förlorade du Mia… Extra varm kram till dig katten! Därför skriver jag allt det här.

Olaf! Hoppas du ser denna tråd Magi-cat har gjort och att du förstår hur betydelsefull du är. Stort Tack och en stor varm Kram till Dig, du är en stjärna!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
#1 ❤️
🌺
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Framför allt hade vi väldigt mycket roligt. 😃😢
Och mycket kunskap som Olaf bidrog med.
Med stort intresse lästa jag Olofs kloka kommentarer👌
Men usch det var mycket tråkigt att höra 
Det kommer bli mycket tomt efter honom, och hade som ni stor glädje av hans kunskaper och fina och roliga sätt att uttrycka den på.
Men hoppas hoppas han återkommer snart igen 
😕Näe vad tråkigt och jag instämmer helt med övriga i tråden,du kommer att bli saknad kära vän ❤️
Kommer att sakna dig och din djupa härliga kunskap,trevliga underbara pm med goda tips och råd och hoppas hoppas du hittar tillbaka in till oss igen ❤️
Kanonfint av dig Magi-cat med en tacktråd ❤️
Känns så himla trist när underbara kloka,härliga medlemmar försvinner😢Kram till dig Olaf och kram till dig Katten för en så fin tacktråd.Hoppas Olaf seglar förbi och läser 🌺❤️🌺
Ja det var ju tråkigt 😕