Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettersajtenifokus
Läst 683 ggr
Magi-cat
7

TACK Mia-Li!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill tacka Mia för den här tiden när hon nu (trots ihärdiga övertalningsförsök 🙂) bestämt sig för att sluta på iFokus och därmed på sajten.
Det var Mia som tog över den här sajten från Spökbilder iFokus och utvecklade den till Oförklarade fenomen. När jag tog över sajtvärdskapet stannade hon kvar som Medarbetare.

Mia, du har alltid varit en klippa och stått pall i alla stormar och varit helt oumbärlig som Medarbetare och en mycket god vän. Nu blir allting annorlunda och jag kommer att sakna dig otroligt mycket här.

Jag vill önska dig all lycka till med vad du än gör, i lugn förvissning om att du känt rätt och att dina krafter och din förmåga behövs och gör nytta på annat håll. Det kommer att bli bra, för det du gör, gör du från hjärtat. 🏆❤️✨

Vi hörs!

Kram! 🤗

Rosor till dig!

(bild från publicdomainpictures.net)

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Ming
2

Instämmer rill fullo🌹

[Mia-Li]
4

Goaste Magi-cat.
Detta har varit en rolig tid med dej här inne. Skratt, gråt, ilska och mycket humor.
Kommer aldrig att glömma denna tiden.
Men nu är det dags för mej att gå vidare i livet med nytt jobb och allt vad det innebär.

Vill tacka dej för allt stöd du gett mej, all glädje och allt kul vi haft.
Du kommer att gå vidare med denna sajten och lyckas bra, som du har gjort hittills. 👍

Kram till dej och jag kommer sakna dej. ❤️🌺

Magi-cat
1

😢❤️

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Olaf]
3

jag instämmer med kattens ord…det kommer gå bra! Du vet vad som är rätt för dig. och vi vet ju var vi kan nå dig :-) som tur är!

Ming
1

Grattis till nya jobbet❤️

Twinflamewolf
3

Instämmer helt med Katten och jag medarbetade ju här med dig och inne på ÖN både som värd och Medarbetare och du ger verkligen allt från hjärtat i det du gör.❤️

Stooor saknad men nu har vi ju varandras mail och det är en liten tröst men jag kommer ändå att hoppas du dyker upp här en dag igen.Lycka Till med nya jobbet,stora kramen på dig 🌺🤗

fatcat
3

Vill tacka henne för att hon skapade denna underbara sajt! 🙂🌺☀️

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Ghosthunter
2

Så synd att vi blir av med MiaGråter Hon har varit med ända sen jag började på iFokus och hon har alltid varit en god vän med mycket humor och intressanta vinklingar på det mesta.

Jag kommer att sakna dig enormt mycket, Mia och jag önskar dig all lycka med allt i fortsättningen!

Ljus och kärlek till dig, Kram!!Hjärta

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"