Grattis alla Vattumän!
Idag inleds Vattumannens tid och pågår till 19 februari.
Från astrogudien om Vattumannen:
"Vattumannen är uppfinningsrik och en riktig nytänkare och de älskar att prova på nya saker. Vattenmannen är en individualist som går sin egen väg vilket gör att de inte alltid uppskattar andras goda råd"
http://www.astroguide.se/alla-stjarntecken/Vattumannen/
Från Astrologi ifokus:
"Personer födda i Vattumannens tecken ser sig själva som en föryngrande kraft, som bryter ned föråldrade samhälleliga strukturer och skapar förutsättningar för ett bättre, befriat liv på i ett mänskligt samhälle."
Stefan Stenudds karaktärshoroskop för Vattumannen:
"Världen är ett mysterium, men inte olösligt. Vattumän gör vad de kan för att förstå det. Att leva är för Vattumannen en gåva som det gäller att förvalta väl, och nyckelordet för detta är kunskap."
(Stämmer bra. 🎂 Fast… "Ett Vattumannauttryck är "Så här ligger det till"….. 🤫)
http://www.astrologi.nu/vattumannen/
Grattis alla vattumän:
🎂✨🐱🌺🎈🏆☀️🐶🎁😘🎂
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Tack katten🤗…men den astroguiden stämmer inte på mig (det lilla som står där, länken funkar inte)
Har märkt att det finns astroguider som stämmer bra och vissa som inte stämmer alls…så vad är pålitligheten i Astrologi??
Har en bok som heter "Stjärntecknen berättar - Sådan är du" av Ann Petrie…..den stämmer inte alls på mig…hon har säkert bara suttit och hittat på för att tjäna pengar😃
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Tack Magi-cat!! :) Jag är alldeles bortskämd med era fina grattisar idag. Tack igen! "Vattumannen är uppfinningsrik och en riktig nytänkare och de älskar att prova på nya saker. Vattenmannen är en individualist som går sin egen väg vilket gör att de inte alltid uppskattar andras goda råd" Det stämmer bra in på mig, förutom att jag kan ta råd från andra vattumen då ;)
Sajtvärd på Övernaturligt
#2 Du också? Grattisgrattis Spöket GH!!! 🤗
🌺🎂✨🌛👻🌈☀️🎈🎁
Stämmer det inte? 😮
Du får nog fråga på astrologi…Det finns en massa komplexitet i det där och man kan inte gå bara på soltecknet. Jag kan för lite för att reda ut det där på något tillförlitligt sätt. Fast jag tar det inte jättehårt heller, Vattuman som jag (också) är….🙂😉
Hoppas du haft en toppenfin dag!🌺
#3 😉🌺🤗
Hoppas du haft en alldeles underbar dag! ☀️🌛🎁🎧🙂
Tack katten!!🙂
Ja, det hela tenderar att bli lite osäkert när den ena astroguiden säger si och den andra så. Men jag tror nog säkert det finns dom som stämmer, men jag har bara ännu inte hittat nån…..å andra sidan har jag heller inte letat, för ämnet är inte så intressant för mig🙂
Vet bara att man ska inte lita på kvällspressens horoskop iaf…haha😃
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Februari månads månadssten, ametist: