Hotellspöke?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ett äkta spöke rumsterar om ett hotellrum eller…? 🙂
ca 3 min video
Läs även kommentarerna.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Har svårt o tro att dem bara råkar ha en övervakningskamera riggad precis utanför det rummet. Hur kan övervakningsgubben också höra ljudet när han sitter på någon annan våning? Super mikrofoner? 😎
Ändå känns inte klippet som redigerat men jag har tagit fel förut.
"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law
Tänkte också på hur personen som ringde kunde veta att det var just det där rummet det skreks i.
Det är lyhört på hotell och svårt att veta varifrån ljud kommer. Dessutom - om det nu var ett sådant liv borde fler ha ringt och korridoren varit full av uppjagade människor.
Ja, precis. Det troliga hade varit om vaktmästaren först gått upp och kollat vilket rum ljudet kommer ifrån. Operatören hade tydligen redan ringt polisen vilket gör det hela ännu konstigare..
"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law
Dom hade fått klagomål från gästerna. Läste runt lite innan jag kommenterar nu. "This documentation allegedly filmed on September 14, 2003 at Wingate, Illinois (USA) and published by hotel security manager. He says that hotel guests complained about the noise and shouts coming from room 209 on the second floor. The room has no dubious history that may explain the documentation." Jag vet att jag kommer framstå som godtrogen men struntar i det. Jag tror det är på riktigt. Vill tro det är riktigt. Tycker killen känns äkta rädd…det ser inte fejkat ut. Om jag har fel så är det ett sätt att sprida reklam för sitt hotel.
Godtrogen eller inte spelar ingen roll - det kan vara som du säger, Olaf.🙂 Eller på något annat sätt. Vi vet inte.
Men varför är alla möbler omkullvälta och duschen på i det rummet? (Om det stämmer) Talar mer för mänskliga "spöken".
Kan vara hotellreklam också. Rum 209 alltid bokat långt i förväg efter det.🙂
Ibland kan poltergeists flytta stora saker. Det finns massor av vittnesmål om det. Rösten här låter inte som han spelar teater. Han låter autentisk tycker jag. Killen som syns verkar uppriktigt nervös och tveksam. Folk som spelar brukar vara mer distinkta i rörelserna eller hur jag ska säga. Förresten HUR skulle något klipp om det var autentiskt ändå någonsin bli trott? Alla tror det är photoshop, skådespeleri eller annan slags fejk ändå.
#6 Ja, det har du rätt i, rösten låter äkta. Ett inrepeterat språk, eller efter manus, borde varit mer exakt.
Ja jag lyssnade om igen och jag måste verkligen säga att han låter äkta. Det är allt man kan gå på. Låter det trovärdigt eller känns det fejk. Det här tycker jag (och jag har sett en hel del som jag tror är fejk) verkar äkta.