Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterspådomarförutsägelser
Läst 3070 ggr
[KosmosBill]
0

Super-Consciousness

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Den nya cykeln som nu kommer, kommer att innebära stora förändringar i vårt medvetande.

Tiden är inne !

Äntligen….

[KosmosBill]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ett av de bästa klippen jag sett om den stora förändringen som nu kommer….

Vem är hon…Judy Satori…måste googla henne..

Star Nations…måste kolla upp tidigare meddelanden från dem..

Magi-cat
1

gör det är du snäll, KosmosBill. Berätta gärna i stora drag vad du hittar!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[KosmosBill]
0

Oj….detta verkar superintressant…

Bl.a. annat om en "sten" från Sirius som hon tog med sig in i Pyramiden….

Lite om Aghartha…om den inre jorden.

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/50cec022d3b4fd4535002b0c-judy-satori?discussions-1

[KosmosBill]
1

#1 Knappt man tror det är sant….att den 21 dec är i morgon. Det är början på något nytt. Äntligen !!! En ny cykel !!! En ny tidsålder ! Allt kommer naturligtvis inte att hända den 21 dec…..men det är nu slutfasen på övergången börjar.

Men kommer polskiftet att ske snabbt eller….jag undrar?

Det sk. "skräp DNA" vi bär på kommer nu att aktiveras enl. Judy Satori. Hon verkar trovärdig….så är min upplevelse. Planeten och vi ska nu förvandlas till femdimensionella varelser….tydligen. Yeah…låter bra det.

Äntligen så ska de visa sig i skyn på ett nytt sätt!!! Ingen ska längre kunna förneka deras existens. Våra syskon från andra världar.

Titta gärna på videon i #1 igen !

Magi-cat
6

KosmosBill, man kan alltid hoppas…..

(Det finns inget skräp-DNA och har aldrig funnits. Allt har sin funktion och sin betydelse.)

JonasDuregard
11

"Allt kommer naturligtvis inte att hända den 21 dec….."

Varför inte ta hela steget, inget kommer hända idag?

Roligt att alla dessa profetior blir vagare ju närmare datumet kommer Glad. Det började beskrivas som en kataklysmisk händelse, nu beskrivs det mer som början på en helt osynlig process som kanske inte går att observera förens om många år eller aldrig Glad.

"Ingen ska längre kunna förneka deras existens."

Kommer det ske snart (som i inom ett år) eller långt efter vår livstid.

[KosmosBill]
2

Det kommer att ske inom ett år

JonasDuregard
8

Så om jag förstår dig rätt så kommer inom ett år i princip ingen längre förneka att jorden får påhälsningar från utomjordingar.

Joppo: något att föra till listan av förutsägelser.

[KosmosBill]
1

#8 Det är alldeles riktigt.

Farwuq
1

Man kan bara hoppas att ni har rätt, man blir snart desperat, bara man öppnar en tidning.

Rynkar på näsan

En förändring behövs.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Joppo
5

#8 Jag antecknar Skrattande Angående utomjordingar och förändringar så ska tydligen denna händelse ske om drygt ett år:

"I Jan 2014 ska människan på Jorden vara 4-dimensionell till sin natur och ha en kristallbaserad kropp i stället för dagens kolbaserade."

Dock verkar utomjordingarna ha bestämt sig för att fyra dimensioner är för lite och uppgraderat det till fem istället(#4).

[KosmosBill]
0

#11 Inom ett år.Tror inte vi behöver vänta så länge.

Emelie
0

Spännande detta! Snart har det ju gått ett år, så man kan undra vad som kommer ske.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Loris M
0

Inte mycket tror jag. Kanske var vi (eller KosmosBill i #7 #12) för optimistiska. 🙂

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

Emelie
0

#14 Personligen tror jag inte heller att det kommer ske särskilt mycket, dock är det spännande och någonstans hoppas jag väl att någonting skall ske, för omväxlingens skull 😃

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Loris M
1

#15 Visst är det spännande! Vi får vänta och se. 😃

Hoppas att KosmosBill tittar in här och berättar vad han har för tankar om det nu. 🙂

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

[KosmosBill]
0

Jodå, nu drar det ihop sig…..vänta och se.

JonasDuregard
4

Det ska verkligen bli spännande … att se vilken undanflykt som kommer användas!

Jag tippar på "försenat på grund av ansträngningar av mörkrets krafter".

[KosmosBill]
6

Att du inte ägnar dig åt något som ger dig positiva vibbar.

Ignorans är inte särskilt inspirerande.

Du saknar iaf förutsättningar för att förstå detta.

Stackars människa…

Joppo
6

Det börjar dra ihop sig nu för allas vår vän KosmosBill. Kommer han stå med byxorna nere eller kommer han likt fågeln Fenix att resa sig ur askan i triumf? Spänningen är verkligen på topp!

"I Jan 2014 ska människan på Jorden vara 4-dimensionell till sin natur och ha en kristallbaserad kropp i stället för dagens kolbaserade."

Jag tror att du skrev detta inne konspirationer.ifokus när den sajten fortfarande var igång. Jag vill minnas att du också skrev att detta var en rent fysisk förändring, dvs att vi kommer att förvandlas till kristall. Denna profetia går alltså inte att förklara bort om den mot förmodan inte slår in.

_"Den 31 Dec 2009 kör Codex Alimentarius igång. Man räknar med att codex ska eliminera tre miljarder människor" _
En gammal goding 😉När tror du att vi kommer att se nån effekt av detta Kosmos? Befolkningsgrafen pekar ju fortfarande brant uppåt.

"Skypade med en broder från Lousiana i morse som tror att det bara är 2 månader bort. Jag vet inte , men det drar ihop sig snabbt nu. Inom ett år tror jag.(Förutsägelsen gäller när det kommer att bryta ut ett inbördeskrig i USA)"

KosmosBill skrev detta 20121019 enligt mitt förutsägelsedokument. Hundra procent fel. Vad har du att säga om detta Kosmos? Finns det någon lärdom du kan dra av ditt misstag?

**"Tjernobyl har idag dödat 1 miljon. Fukushima kommer att döda tiotals miljoner. Det går inte att överdriva Fukushima !!!" **
Uppenbarligen går det alldeles utmärkt att överdriva Fukushima, eftersom dödssiffrorna inte är i närheten av det som du påstår. Detta skrev du för övrigt 20121115.

"Jag tror att Indien, Indonesien och en del andra länder i den regionen sjunker ner i havet. Förmodligen kommer detta att ske 2013"

KosmosBill skrev detta 20120731.

_"#8 Jonas Duregård: Så om jag förstår dig rätt så kommer inom ett år i princip ingen längre förneka att jorden får påhälsningar från utomjordingar. _

#9 KosmosBill: Det är alldeles riktigt."

http://oforklaradefenomen.ifokus.se/discussions/50ceadb088f472651e003345-super-consciousness?discussions-1

Som sagt spänningen är på topp. Det riktigt blixtrar om den!

[KosmosBill]
2

#20 Jag vill minnas att du också skrev att detta var en rent fysisk förändring, dvs att vi kommer att förvandlas till kristall. Denna profetia går alltså inte att förklara bort om den mot förmodan inte slår in.

Finns inget som talar för att den inte slår in. Tidsaspekten må variera lite men knappast så mycket.Förändringen har förmodligen redan börjat.

Den 31 Dec 2009 kör Codex Alimentarius igång. Man räknar med att codex ska eliminera tre miljarder människor"

En gammal goding SkämtarNär tror du att vi kommer att se nån effekt av detta Kosmos? Befolkningsgrafen pekar ju fortfarande brant uppåt.

Det pågår för fullt. Den ignorante kommer förstås att misslyckas med att få en bild av alla pusselbitar.

Varför tror du att ohälsan ökar så dramatiskt? 

"Skypade med en broder från Lousiana i morse som tror att det bara är 2 månader bort. Jag vet inte , men det drar ihop sig snabbt nu. Inom ett år tror jag.(Förutsägelsen gäller när det kommer att bryta ut ett inbördeskrig i USA)"

KosmosBill skrev detta 20121019 enligt mitt förutsägelsedokument. Hundra procent fel. Vad har du att säga om detta Kosmos? Finns det någon lärdom du kan dra av ditt misstag?

Temperaturen för ett inbördeskrig har ökat dramatiskt. /raderar personangrepp/Magi-cat/. Det går aldrig att ge exakta datum för händelser då förutsättningarna kan förändras….men…det är inte frågan om om utan när.

"Tjernobyl har idag dödat 1 miljon. Fukushima kommer att döda tiotals miljoner. Det går inte att överdriva Fukushima !!!"

"Uppenbarligen går det alldeles utmärkt att överdriva Fukushima, eftersom dödssiffrorna inte är i närheten av det som du påstår. Detta skrev du för övrigt 20121115."

Tyvärr är dessa siffror inte överdrivna.

**"Jag tror att Indien, Indonesien och en del andra länder i den regionen sjunker ner i havet. Förmodligen kommer detta att ske 2013"
**

Det kommer nog att ske tyvärr…om sedan tidsspannet för en sådan händelse inte stämmer exakt…so what !

Så om jag förstår dig rätt så kommer inom ett år i princip ingen längre förneka att jorden får påhälsningar från utomjordingar.

Till våren lär nog ingen förneka det längre.

Tråden är inte avsedd för att tjafsa med skeptiker f.ö.

Ingen mer OT !!!

Joppo
4

Självklart är tidsangivelserna viktiga eftersom de ger en indikation om påståendena är sanna eller inte. Om datumen hela tiden kan förflyttas så blir ju också förutsägelserna helt poänglösa.

Vidare så kanske du borde fundera lite på hur trovärdiga dina källor är samt ifrågasätta din egen förmåga att kritiskt granska information, eftersom inget av det du skrivit slagit in. Jag tycker att man har ett visst ansvar för att det man påstår är sant. Speciellt när man påstår totalt vansinniga saker som att 3 miljarder människor ska dö eller att Indien ska sjunka ner i havet(?)

/citat av raderad kommentar och svar på den raderat/Magi-cat

Astell
4

#21 #22

Ja man får granska även sådana förutsägelser och det känns inte spec trevligt att komma med att 3 miljarder människor ska dö och att Indien ska sjunka..vem blir glad av sådant snack??…att vi blir fler o fler på jorden innebär att många vill komma och vara med i förändringsprocessen har jag hört och det låter mkt trevligare :)

JonasDuregard
4

#21 Det där med tidsaspekten är ju samma ursäkt som alla domedagsprofeter haft när det visat sig att de har haft fel om att jorden ska gå under. "Javisst, jag glömde addera abrahams söners totala livslängd till datumet, jorden går under nästa år istället", typ 😴.

"Det pågår för fullt. Den ignorante kommer förstås att misslyckas med att få en bild av alla pusselbitar."

Du menar att tre miljarder människor dödas utan att det märks? 🤦‍♂️

"Varför tror du att ohälsan ökar så dramatiskt?"

Det gör den inte. Men varje generation ser så klart sina egna tecken på att domedagen är nära, och alla är lika fel. "Moraliskt förfall" är en vanlig skröna till exempel.

"Till våren lär nog ingen förneka det längre."

Så om ungefär lika många förnekar det då som nu kommer du erkänna att du har fel? Eller kommer du säga att det inte går att förutsäga när saker händer? I så fall undrar jag varför du förutsäger när saker händer, igen 😃

Joppo
3

#23 Bra fråga. Jag vet inte riktigt vad det är som motiverar KosmosBill när han sprider sina rövarhistorier. Det vore intressant att få höra en förklaring faktiskt.

På tal om rövarhistorier, har du några fler förutsägelser som du vill dela med dig av KosmosBill? Det var ett tag sedan jag skrev in något nytt i mitt "framtids"-dokument.

Magi-cat
3

Tänk på att det inte är trevligt för läsaren att ta del av förolämpningar och sarkasmer.

Håll en god ton och gör det NU!

KosmosBill har f.ö. jobbat ihop till en varning. (edit: för personpåhopp i #21)

Magi-cat
5

#23 Håller i stort sett med, Astell.

En kanonad av hemskheter leder bara till att man blir betryckt. För att åstadkomma förändring (som jag tror vi måste göra själva, ingen kommer och "räddar" oss) och ta vara på och ge näring åt allt gott har vi inte tid för hopplöshet.
Vi måste våga se allt hemskt som sker (utan överdrifter!), reagera och förändra och tro att det är möjligt. "Tro" (faith!) i det här fallet är vår styrka, inte svaghet.

Farwuq
2

Man får hoppas att alla dessa mörka förutsägelser är grundade i missförstånd och misstolkningar.

Jag vill gärna slippa massdöd och förödelse.

😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland