ISON (inte) på kollisionskurs
Enligt Aftonbladet finns en risk att kometen ISON kommer kollidera med jorden.. Eller åtminstone Solen 😉 Hur troligt detta scenario är återstår att se.
"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law
Ser inte att det står nånstans att den skulle riskera att slå ner. 🤔
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Haha nää, ville bara få lite uppmärksamhet.. 😇 Dem skriver dock att ISON kanske kan brinna upp när den passerar solen.
sorry, ändrade i din rubrik 😉
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#2 Säger Glocalnet dig nånting?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#5 🙂 Var rädd att du skulle ta det som ett påhopp. 😇
//Lamina
Som sagt det återstår att se om vi väljer förintelse nu 😉
#7 Förklara gärna.
//Lamina
Vi är inga offer…jag ser det som det är vi själva som styr på en mänsklig kollektiv nivå…
Någon som hjälper mig att bygga ett litet skyddsrum? kan köpa några plankor hos närmaste bonde.. 🤤
Om det verkligen vore "the eve OF destruction", fatcat, så skulle inte plankorna hjälpa mycket. 🙂
Men nej, kometen har ingenting med det att göra. Den verkar inte alls vara på kollisionskurs utan vill bara hälsa på. Vi får vinka till den. 👋
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen