Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikett: spöken
Läst 3758 ggr
Ribessa
0

En del av mitt hem

Hej, jag tänkte höra litegrann med er om ni känner / ser något utifrån bilder från mitt hem.. Jag känner den del grejer här, och det har hänt grejer, men jag tänkte om ni kunde se vad, vem? Varför? Vars?

Ja… Ni förstår. Kanske lite dåliga bilder… Men, det här är Mitt rum, och vardagsrummet utanför, och gången från vardagsrummet ut till den andra delen av huset. Det är här jag spenderar mest tid, och där jag känt mest. Skulle vara jätteglad om ni ville försöka :)

(Mitt rum har jag även lämnat precis som jag har det, jag har alltså inte städat till eller något så att det känns.. precis som det är) :D

/bild borttagen/M-C/

Ribessa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vardagsrummet

Ribessa
0

Vardagsrummet igen

Ribessa
0

.

Ghosthunter
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag får mest fragment och om det har med andar eller levande att göra vet jag faktiskt inte? Det var svårt och jag är inte så jättebra på detta!

När jag ser vardagsrummet, bild 1, så sjunker jag ihop i kroppen och tappar energi och känner mig orolig. Det känns som om det bråkas eller bråkades mycket här.

Plötsligt ploppar låten "Ring og fire" av Johnny Cash upp i skallen.

Jag ser en pinne eller nåt liknande och hur den bryts….detta tolkar jag som att det har varit en seperation..skiljsmässa eller kanske ett brutet löfte av större betydelse.

Ser en man som först har ett rep runt halsen och sen är det nån som håller sina händer runt halsen och liksom drar och sliter…misshandel eller mord??…vet inte, bäst att låta det vara osagt!! (vet inte när det har hänt heller, kan vara långt tillbaka i tiden)

En helt svartklädd man ser ut att dansa balett!

OBS: Allt detta kan vara gamla saker som har hänt där innan och behöver inte ha med dig och familjen att göra.

Jag vill gärna ha lite feedback om du vill ge mig det!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Ribessa
0

#1 - Om att det bråkats mycket här stämmer, och mycket löften bryts ofta. Och jag har en kompis som sett en svart silhuett av en man utanför mitt rum alltså här i vardagsrummet.. Så helt galet är du inte.. Tack så jättemycket, du får hemskt gärna kolla lite till om du vill, jag uppskattar det jättemycket!

Ghosthunter
0

Nån som lyssnar på Johnny Cash då? Tack för din feedback!!Glad

Värmland"

Ribessa
0

#6 - Jag tror inte att någon lyssnar på Johnny Cash, men man vet ju aldrig om dom som bodde här tidigare :) Kanske det kanske! Jag ska höra med mina föräldrar ifall dom vet något :)

Ghosthunter
0

Nä, det behöver du inte om du inte vill alltså….det kan ju vara de förra ägarna eller nån tillfällig ande på besök!!Glad

Värmland"

Ribessa
0

#8 - Hahah, så kan det ju vara. För Mina föräldrar lyssnade inte på Johnny Cash iallafall :)

Ribessa
0

Jag kollade upp det hela lite till, och det har faktiskt varit en seperation här!

Ghosthunter
0

Flört

Värmland"

rod-bracket
1

Jag tycker mig se ett ansikte på väggen. En kvinna eller kanske en man med långt hår. Nån annan som ser samma sak?

Mirre9898
0

Men hur får man ut andrar och så?

/ Miranda

Ribessa
0

#12 vilken bild då,och vars?

[marion69]
0

När jag ser bilden på ditt sovrum och känner av energin i bilden, så är det som att du har besök av två personer på kvällar, nätter.

Sover du dåligt?

Det verkar vara en yngre man och en äldre kvinna.

[marion69]
0

Kvinna är släkt med dig, den yngre mannen vet jag inte. Han kan vara platsbunden eller så är det en yngre man som du har känt som gått bort.

Ribessa
0

#15 - Ja, jag sover rätt oroligt.. Jag drömmer rätt mycket, och det är då och då mardrömmar. Kan du se något mer om den här mannen och kvinnan?

[marion69]
0

Det är svårt att se mer när det är bara ett foto. Jag kan försöka senareGlad

Ribessa
0

Det kan jag förstå. :) Tack :)

lollolovee
0

På din sista bild kändes det som om en ung kvinna, möjligen runt 20 år, stod och speglade sig. Fick en känsla av tidigt 1900 tal.

Magi-cat
0

#20 Hej Lollolovee! 🙂

De här trådarna med spökbilder är rätt gamla, så det är inte säkert att du får något svar från den/de som skrivit dem eller som svarat tidigare……

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

lollolovee
0

Ja, jag vet hm, jag kanske har lite för mycket tid över så att jag börjar komma lite för långt bak i forum inläggen. He… ;)

Magi-cat
0

Det gör så klart inget, det var bara så du inte väntar dig svar från trådstartare t.ex. 🙂

Det är kul att någon tittar i gamla trådar! 😎

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

lollolovee
0

:)

Jerrie
0

På den sista bilden fick jag någon spontan känsla av att det spökar där.

fatcat
0

Svårt o se om det spökar tycker jag.. Kan få känsla av spöken på många bilder.. Annars ser det ut o vara ett vackert hem!🙂

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law