Ovanligaste väderfenomenen..
De 19 mest ovanliga väderfenomenen på jorden; Moln, blixtar, tornados - och det kanske märkligaste av dem alla: isfingret….Fina bilder!
http://memolition.com/2013/08/04/the-most-unusual-weather-events-19-pictures/
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Gud så läckra bilder!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Visst är de!
Vet inte vad som var bäst…"finger OF death" visste jag inte om innan, påminner om Mårran….blixtexplosionen i Venezuela eller månbåge…helt fantastiskt….eller vulkanblixtarna…allt…
http://memolition.com/2013/02/09/milky-way-from-elba-island-bay/#!prettyPhoto-2326/0/
Kan detta stämma att man kan se vintergatan på detta viset på norra halvklotet???
Har själv sett 3 st tromber här utanför Gotlands östkust som barn..
"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law
#4 Oj!
Ja det var häftigt. Min familj hyrde en jätte fin vit stuga/hus på närs udden. Fanns också ett gammalt utkikstorn där och en fyr (detta måste varit slutet av 90-talet). Jag såg folk nere på stranden med kameror i handen. Ute mot horisonten såg jag två st tromber dra fram. Väldigt fascinerande! Därefter bildades en tredje mellan de två tromberna. De valsade framåt jämte varandra.
"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law
#3 Astell, den ser ju lite tillfixad ut, så tydlig med tanke på allt ljus i närheten. Men hur tänker du med norra halvklotet, vad är det som inte stämmer där?