Barton Mansion
Har ni hört storyn om Barton Mansion, och sett klippet?
Storyn är i korthet ett par ungdomar som utforskar det hemsökta huset Barton Mansion, byggt 1859 på en indiansk begravningsplats av en snubbe som senare kom att syssla med svartkonster och demonworshipping. Huset var länge övergivet, och det sades vara hemsökt. Dessa ungdomarna bestämde sig för att utforska det, och fick valuta för pengarna om man ska tro filmen.
länkar här eftersom jag inte vet hur jag klipper in filmen här: http://www.youtube.com/watch?v=J-fzL6ITBH4&feature=PlayList&p=76FCFE8F6BE3AD5E&playnext=1&playnext_from=PL&index=9
Deras rädsla är iallafall äkta, det hörs! Det låter som de mycket väl skulle kunna kissa på sig, och det hade man nog gjort själv också.
Om videon är uppgjord så är iallafall inte dessa killarna medskyldiga.
Tycker det är rätt intressant hela historien och ska se om jag hittar mer om det. Att bygga hus på indiansk begravningsjord och tillbe demoner och hålla på är i vilket fall som helst inte helt smart, och det är klart att det inte är konstigt om det spökar där.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Rädslan låter helt äkta! Rätt intressant historia :D
Klistrade in vidion här :)
Jag fick en plötslig känsla av att någon var förbannad i det där huset, asså, riktigt arg…