Ja idag har det gått 2 år sedan hon lämnade oss fysiskt
...Tänk att detta skedde 4 månader & 11 dagar efter min pappa gick över & hon var delaktig i min sorg & tröstade mig när detta skedde. Detta är en dag som jag minns lika klart som när Palme hade mördats. Hon har varit stöd trygghet & tröst för så många av medlemmar här på iFokus att ni skulle bli förvånade...
Inte kunde jag väl tro att hon den 3e mest betydande levande människan i min värld efter mamma skulle lämna oss så snart...
Saknaden är så stark att jag kan jämföra den med saknaden efter min far...ringa, prata om inget eller mycket, fråga om en undran, få stöd & uppmuntran. Tack för att mor min finns kvar som också hade kontakt med Crissan. Med henne kan jag därför prata om saknaden & allt som hon gav som många vet, men däremot inte vet allt hon stöttat & gett på så många sätt stöd att ingen kan ana...Den mest speciella människa någonsin på iFokus med sin fulländade kärlek & respekt!
Detta var ett egotal från mig, men med det kan jag tala om att jag är inte den enda människan som "funnit lugn" insikt å annat genom henne, många var henne nära som känner som jag...Nu när hon är borta så är jag inte så kaxig längre, för sorgen hänger tydligen extra länge hos en & envar av oss...
Love Magi-Cat för din koll på årsdagar, stor kraam!!