Annons:
Etiketterwhitenoiseevp
Läst 3131 ggr
pernillaa
2009-04-21 12:50

Äkta eller ej?

"Pretty scary, and it's NOT fake! Everything starts at 03:26. If you look very careful at 03:42 you'll see a face. After that nothing happens. The reason to why I didn't edited the video to a short…"

Ha en bra dag! // Pernilla

Annons:
Mysan59
2009-04-21 13:02
#1

Jag såg ansiktet, men det är så svårt att veta om det är riktigt eller inte. Jag vill ju att det ska vara det, men tyvärr är det så många som lägger in fejkade filmer.

Zadeira
2009-04-21 16:03
#2

Jag "hoppas" alltid att nåt sånt ska hända när jag kollar på myrornas krig, men aldrig.

Det jag funderar över är lite varför man spelar in myrornas krig… Väntade de sig att det skulle hända något sådant?

allobosia
2009-04-21 16:21
#3

Ser jätte fejkat ut :P

Pose-idon
2009-04-21 17:44
#4

Orkade inte titta klatt, fick ont i ögonen :P

//Elin

LinnB
2009-04-21 19:32
#5

Jag tror nog att den är fejk. Klurar precis som #2 på varför man skulle spela in myrornas krig?

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

UG
2009-04-21 23:37
#6

När jag ser filmen kan jag styra ett klot med blicken, det rör sig precis som jag vill, i åttor, runt, byter varv, studsar upp och ned… Det här tror jag alla kan - därför att vi binder ihop punkter till det vi vill att det ska vara. Jag kan själv forma en elefant som går från höger till vänster, en vattenkaskad, fjärilar… vad jag vill. Det blev som ett härligt trance-tillstånd. Prova ni med!

Annons:
Merlin-pappa
2009-04-22 03:54
#7

En gammal kompis till mig sen tonåren, hade en pappa vars hobby var detta med White Noise och EVP. Han hade en enormt material, som han samlat på sig ….

Efter hans död sparade hans dotter (min kompis) hans material …. Hon började gå igenom materialet, men vågade inte fortsätta med det, efter en tid. Så hon kastade det ….. Denna kvinna bor också i ett hemsökt hus, och t o m hennes pappa hälsar på …. Vi har båda kunnat följa hans piprök från rum till rum ….

Min f d kamrat, som jag saknar, är säker på att hennes pappa var något på spåren, d v s att det verkligen fungerar som ett instrument att få kontakte med våra osynliga vänner …..

Vänlig Kram, Stefan

Upp till toppen
Annons: