Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

Angående sajten och iFokus Anslagstavlan Boktips Dagens Drömmar Experiment, egna Film & Foto (Blandat/allmänt/OT) Forntida teknik Himlafenomen Hjärnan Humor Hälsa Intressanta teorier Kraftplatser och folktro Miljö och djur Musik Mysko grejer Månadens Medlem och Diskussionskategori Naturfenomen Off Topic - Diverse Off Topic - Glädjeämnen Oidentiferbart Orber och ljusfenomen Psykologi och samhälle Rymden Spådomar och förutsägelser Spöken Spökhistorier Spökhus, Spökplatser, spökjägare Symboler och pareidolia UFO och utomjordiskt liv Undersökningar Vetenskap och uppfinningar White Noise & EVP Tävlingar/lekar Övrigt
Mysko grejer

Vad hände egentligen...?

2019-11-01 15:56 #0 av: Dioramabyggare

Nyss när jag startade datorn (den var helt avstängd; jag hade stängt alla "appar" innan jag stängde av den i förmiddags och jag hade inte satt den i viloläge).

Just som jag startat datorn "sade" den "ske(r) dolt" FörskräcktFunderar.

Anmäl
2019-11-01 16:11 #1 av: Magi-cat

#0 Konstigt. Yrar Datorer lever som sitt eget liv ibland. Glad

Trevlig helg! 🎃

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2019-11-02 03:27 #2 av: Dioramabyggare

#0: tack Magi--Cat, och detsamma till dig!

Jaa, visst har jag upplevt/fått berättat för mig att datorer gör saker de inte förväntas göra, men aldrig tidigare har någon av de datorer jag haft gjort saker innan den ens varit på... och att den "sade" just de orden... jag har för övrigt inte ens någon talsyntesapp installerad på den. I varje fall ingen jag vet hur det går till att använda.

Funderar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.