Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (8) Senaste inläggen

Angående sajten och iFokus Anslagstavlan Boktips Dagens Drömmar Experiment, egna Film & Foto (Blandat/allmänt/OT) Forntida teknik Himlafenomen Hjärnan Humor Hälsa Intressanta teorier Kraftplatser och folktro Miljö och djur Musik Mysko grejer Månadens Medlem och Diskussionskategori Naturfenomen Off Topic - Diverse Off Topic - Glädjeämnen Oidentiferbart Orber och ljusfenomen Psykologi och samhälle Rymden Spådomar och förutsägelser Spöken Spökhistorier Spökhus, Spökplatser, spökjägare Symboler och pareidolia UFO och utomjordiskt liv Undersökningar Vetenskap och uppfinningar White Noise & EVP Tävlingar/lekar Övrigt
Mysko grejer

Stormningen av Area 51 förlöpte väl

2019-09-21 18:36 #0 av: Magi-cat

"Stormningen" av Area 51 verkar ha gått lugnt till.Glad Några hade klätt ut sig och verkade ha kul. Några UFO:s eller utomjordingar lär inte ha hittats. Nörd

"Fredagen var dagen då den mystiska amerikanska flygbasen Area 51 skulle stormas. Så dramatiskt blev det inte, men ufo-fantasterna verkade ha kul i alla fall.

Evenemanget Storm Area 51, They Can't Stop All of Us ledde hajpen till trots inte till några häpnadsväckande avslöjanden."

https://svenska.yle.fi/artikel/2019/09/21/stormningen-av-area-51-gick-lugnt-till-nagra-tusen-deltagare-i-stallet-for

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2019-09-21 20:20 #1 av: Cireea

Ingenting som var förvånande enligt mig. Precis det som hände var det jag förväntade mig när evenemanget fick så stor spridning. Lipar 

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Litteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2019-09-22 18:18 #2 av: Magi-cat

#1 Ja, de hann väl gömma sig. SkrattarEller nåt. Nörd

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.