Annons:
Etiketterufoutomjordiskt-liv
Läst 585 ggr
Magi-cat
2019-09-18 21:42

Bekräftat UFO

Här har vi ganska färska UFO:s, erkända som äkta av US Navy:

"The United States Navy has confirmed that the much-discussed trio OF UFO videos that appeared online at the end OF 2017 and in early 2018 are genuine and that the footage shows what they consider to be "unidentified aerial phenomena.""

https://www.coasttocoastam.com/article/navy-confirms-ufo-videos-show-unidentified-aerial-phenomena/?fbclid=IwAR3eRlYojFTyNIU_41BZmDo5yMFmxZtCE-q35Rff5oy9dJCkkJcSHnmF8_w

(Från UFO-Sverige)

Jag har inte tittat närmare. Kommentera gärna om ni gjort det. Vad kan det vara?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Magi-cat
2019-09-19 07:25
#1

Här är nyheten på svenska:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RR8KOr/usas-flotta-filmerna-visar-oidentifierade-flygande-foremal

Alltid roligt att läsa vad erfarna piloter säger. De är vana att studera luftrummet och när de reagerar, då är det något ovanligt ….

"I samma veva berättade David Fravor, en av stridspiloterna som var med vid händelsen 2004, om sin upplevelse för Aftonbladet.

– Man frågar sig vad i helvete det är för något, sa han.

Föremålet hade enligt honom inga fönster, ingen synlig motor och inga vingar eller klaffar. Mest av allt liknade det godispastillen Tic-Tac.

– Allvarligt talat, jag är helt övertygad om att det vi såg inte var av denna världen."


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Zepp
2019-09-19 19:07
#2

Eh.. UFO betyder  Unindentified Flying Object,, dvs man har lixom ingen aning om vad det är man ser!

Iallafall, det vanliga civila ser med sina ögon kan som regel förklaras med optiska fenomen/väderfenomen till cirka 99,999 %, resten är oförklarliga.

Såå.. egentligen är det mer intressant när militären ser ett UFO dvs då skall det helst ses okulärt samt på radar/andra instrument.. såvida vi inte misstänker att utomjordingar behärskar Stealth teknik?

Hur som helst, det finns en anledning till att USA släppt dessa videos och det vad jag förstår.. för att inskärpa vaksamhet bland personal som övervakar luftrummet, typ anmäl hellre en gång för mycket än en gång för lite.. dvs syftar nog främst på drönare?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Magi-cat
2019-09-20 07:32
#3

#2 Eh.. UFO betyder  Unindentified Flying Object

Precis. Man har observerat och noterat något som man inte vet vad det är. Trots noggrann analys, får man förmoda.
Här kallas  det UAP: Unidentified Aerial Phenomena

Varför man släppt bilderna till allmänheten vet vi inte, men jag skulle nog tro att man i flygmiljö är medveten om och vaksam mot drönare även utan detta "släpp". 😎🙂 (Drönare kan ställa till med mycket bekymmer i luftrummet. 😕)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: