Annons:
Etikettdrömmar
Läst 1032 ggr
AnnaWe0823
2018-11-22 21:02

Drömtydning

God kväll. Inatt hade jag en så tydlig och märklig dröm att jag blir nyfiken vad den betyder.. Jag hoppade spontant in i en butik där jag jobbade extra ifjol vid denna tiden och över jul-nyår. Fisk, skaldjur och olika delikatesser är grundutbudet. Så inatt har jag tagit förgivet att jag behövdes där och har sålt sill och lax på löpande band. Alla var så glada att jag var där då all ordinarie personal gått på semester.. Plötsligt åker jag skridskor på en jättestor arena tillsammans med en man jag aldrig träffat, som bor i Stockholm. Kort därefter håller jag på att instruera honom i hur man filéar färsk fisk då tar han fram en superlång vass kniv som han hittat vid en husrannsakan dagen innan (han är polis) och ger till mig så jag kan filéa mer effektivt. Flera på en gång.. Och så kommer en av mina fd kollegor med kaffekorg..och så vaknar jag.. Haha, förstår ni att jag gärna vill veta betydelsen? Tusen tack för hjälpen. 🙏💙

Annons:
Tant Grön
2018-11-22 21:23
#1

#0 Du kan lägga frågan på Drömmar iFokus. större chans att du får svar där.

Magi-cat
2018-11-28 12:50
#2

#0 Hej!

Enligt allmän drömtydning enligt symboler brukar vatten vara symbol för känslor.
Is är frusna känslor eller känslor "lagda på is" (=väntan). Att använda knivars skärpa låter lite som att analysera. 😎 Fiskar = det som finns i känslan.

Det låter ändå som en glad dröm. 🙂 Du var efterlängtad och får t.o.m. kaffe  i slutet! (=värme, varma känslor.)

Men, som vanligt, eventuell betydelse tolkar du bäst själv. En del drömmar betyder mycket för en, andra (vanligast) glömmer man snabbt.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: