Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

Angående sajten och iFokus Anslagstavlan Boktips Dagens Drömmar Experiment, egna Film & Foto (Blandat/allmänt/OT) Forntida teknik Himlafenomen Hjärnan Humor Hälsa Intressanta teorier Kraftplatser och folktro Miljö och djur Musik Mysko grejer Månadens Medlem och Diskussionskategori Naturfenomen Off Topic - Diverse Off Topic - Glädjeämnen Oidentiferbart Orber och ljusfenomen Psykologi och samhälle Rymden Spådomar och förutsägelser Spöken Spökhistorier Spökhus, Spökplatser, spökjägare Symboler och pareidolia UFO och utomjordiskt liv Undersökningar Vetenskap och uppfinningar White Noise & EVP Tävlingar/lekar Övrigt
UFO och utomjordiskt liv

UFO-mysteriet vid Älven

2018-08-09 11:52 #0 av: Magi-cat

"En skräckfylld natt ser en familj ett föremål sväva i luften ovanför deras hus. Nästa dag upptäcker de en stor iscirkel nere på älven. Fallet är sedan dess olöst."

ca 30 min från UFO-podden

(Jag har inte lyssnat själv.)

https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1113869?programid=5056

Anmäl
2018-08-09 11:58 #1 av: Zadeira

Vill bara lägga till detta: Ufopodden är dramatiserade berättelser inspirerade av verkliga händelser. Glad

Anmäl
2018-08-10 12:55 #2 av: _Fisken

Jag lyssnar. Perfekt när man ska diska eller nåt..

Anmäl
2018-08-10 13:36 #3 av: Magi-cat

#1 Det kan ju vara bra att tillägga förstås. Glad

#2 Berätta gärna sedan.Glad

Anmäl
2018-08-12 17:12 #4 av: _Fisken

#3.  Disken var inte så kul o ta hand om. :-)

Anmäl
2018-08-12 17:30 #5 av: Magi-cat

#4 Men var det nåt kul att lyssna på då? Glad

Anmäl
2018-08-12 18:20 #6 av: _Fisken

#5. Aha! Var det berättelsen du ville veta nåt om??  Ja, den var bra berättad och man levde sig in i storyn. Jag ska lyssna på nästa. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.