Annons:
Etiketterintressantteorier
Läst 690 ggr
[krasnajaluna]
2/22/17, 7:09 PM

teori om UFO

Hej, jag har tänkt på det här med ufon och undrar ifall någon har samma tankar som jag. För det första vill jag säga att jag inte utesluter att de kan finnas och att de kan ha kommit hit, möjligheten finns ju alltid. Men jag har läst ganska många ufohistorier och de flesta och mest välkända verkar vara från mitten av 1900-talet och åren där runt omkring då rymden var väldigt ''på modet'' så att säga. Det rapporteras om ''cigarrer''och tefat. 

Min teori är att det skulle kunna vara möjligt att många av dessa föremål var något militärt som kanske misslyckades och därför hölls hemligt? Man höll ju väldigt mycket på med byggandet av vapen, flygande farkoster, raketer osv. Om det är ett militärt experimentföremål har ingen sett det förut och det kan upplevas främmande och kanske uppträda konstigt.

Något intressant är att viss arkitektur från den här tiden är väldigt lika dessa föremål som folk beskriver, inspirerade av futurism och rymden, t ex den här byggnaden i Kiev:

https://www.google.se/search?q=institute+of+scientific+research+kiev&espv=2&biw=1366&bih=662&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjZiKuwpaTSAhVHWSwKHYcIBbEQ_AUIBygC&dpr=1#imgrc=RZdGtk7Xkwnf_M:

Vad tror ni? Har aldrig läst om denna teori någonstans, vilket är konstigt. Började bara tänka på det just för att så många av dessa historier är från andra världskriget/kalla kriget-tiden.

Annons:
Upp till toppen
Annons: