Humor

Ett Oförklarat Fenomen!

2016-12-25 21:28 #0 av: DesK

Kan någon klok här förklara en sak för mig! Man lägger en fin liten hög med julklappar under granen, sedan när alla klapparna är öppnade, så ser det ut som om man har haft tre gånger så många klappar?Funderar

Désirée

Anmäl
2016-12-25 21:41 #1 av: Tjeja

Skrattar

Jupp ett klassiskt julfenomen! 

Jag har knappt fått någon julklapp alls i år ändå har vi massa paketpapper överallt i lägenheten just nu!  Galen

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2016-12-25 21:45 #2 av: Tjeja

Kom på att det är nog som Jesus med brödet och fiskarna!? Dvs ett Under! Och det hör ju Julen till med under liksom!  SkämtarSkrattar

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2016-12-25 21:56 #3 av: DesK

#2 Där fick du till detSkrattar

Désirée

Anmäl
2016-12-26 14:04 #4 av: Magi-cat

För att inte tala om när de kära djuren hjälper till med klappöppnandet.KattPartajarKattSkrattarPresent

God fortsättning till er!

Hjärta ""Myths address the fundamental enigmas of our existence and help us try to make sense of our lives..."

Anmäl
2016-12-26 17:21 #5 av: DesK

#4 Ja då kan det bli riktigt spännande SkrattarHundKattSkrattar

Désirée

Anmäl
2016-12-26 17:54 #6 av: setfree

17 personers julklappar, det blir mycket papper hos oss. Jag eldade upp det i pannan men det brinner inte så bra utan ryker och bildar aska. Hoppas jag inte rökade ner mina grannar. Förlägen

Anmäl
2016-12-26 19:22 #7 av: Magi-cat

Hoppas ni hade trevligt allihop! PresentBallongBlommaStjärnorKatt

(Själv är jag nöjd, mätt, trött...tur det bara är jul en gång om året. Skrattar Snart är det vår!)

#6 17? Det var full rulle, förstår jag....Och nej, julklappspapper brinner inte...SkrattarVedspisen säger ifrån också...

Hjärta ""Myths address the fundamental enigmas of our existence and help us try to make sense of our lives..."

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.