Annons:
Etikettoidentiferbart
Läst 1693 ggr
Dioramabyggare
2016-12-15 01:33

Vem började stänga badrumsdörren...?

Idag när jag hustrun skulle gå ut och höll på att ta på oss ytterkläderna såg jag hur badrumsdörren började stängas, inifrån… balkongdörren var stängd så det kan inte ha varit något vinddrag som stängde dörren och hustrun stod inte så nära att hon kunde ha nått dörren. Ingen av våra katter var ens i hallen. Vi har kattlådorna i badrummet för att de ska kunna gå in när de behöver. När dörren började stängas tog jag tag i dörren för att den inte skulle vara öppen och den jag anar försökte stänga den höll inte emot alls. För en stund sedan såg jag att luckan till cd-spelaren (en "cd-limpa") var öppen trodde jag att det var en av våra katter som hoppat upp på den och råkade trycka på en knapp så att luckan öppnades.

Nu har jag ställt en liten serveringsbricka med en sådan där lösgodisbytta med lite tunga saker i uppe på cd-spelaren. Nu kan katten inte hoppa upp på luckan och göra så den öppnas.

Hustrun har märkt av en "närvaro av något" sedan vi flyttade in här för tretton år sedan, men själv har jag nästan inte märkt av något förrän vi fick badrummet totalrenoverat tidigare i år. Häromdagen såg jag en del av människas "skugga" röra sig genom hallen, in i badrummet där den "försvann".

Kanske det är en tidigare hyresgäst som inte "gillar" att badrummet är totalrenoverat🤔.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: