Annons:
Etiketterufoutomjordiskt-liv
Läst 1649 ggr
Magi-cat
2016-10-24 18:49

UFO-grunka

Tydligen har klippet setts 100 000 ggr.

Men vad ser man? Ser bara ut som prickar?

http://www.khou.com/news/weird/north-carolina-ufo-sighting-video-goes-viral/340154934


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
penke
2016-10-24 19:03
#1

hmmm är det inte bara en blimp/zepperlinare med julgransbelysning, eller typ sådan man kan styra från förardäck, eller datormaskinen,
 är alla lampor igång går det visa reklam
eller?

   penke

NiklaEri
2016-10-26 23:33
#2

Det ser ju mysko ut, videon. Att de rör sig fram och tillbaka utesluter ju stjärnor som jag först tänkte. Påminner mig om när jag såg fyra stora strållastare på himlen bakom ett Moln, som sakta rörde sig bortåt…när jag hade hämtat kameran var de borta. Det var fler som såg strålkastarna än jag…

Magi-cat
2016-10-27 07:31
#3

#2 Jag har läst fler som har undrat över liknande fenomen. Synd att man inte alltid har kameran till hands. 🙂

.

Ibland tas tydligen rymdstationen ISS för ett UFO. Men det finns appar man kan ladda ner för att se var den befinner sig.
Här är en sida:

https://rl.se/iss.php


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

fossingen
2016-10-27 22:25
#4

#2 Då är du inte ensam. Var med om stora runda ljus som var på himlen i en cirkel och pulserade (som en manet som drar ihop sig och sen blir större). Lyckades filma detta på och utanför molnen, tyvärr hade jag så dålig kamera att det knappt syns något. Detsamma gäller bilderna. Syns mest prickar.
Såg detta på himlen Nordväst. Men syntes lika  även från  södersidan.
Intressant vad det än var.
Vi var många som såg detta.

Även en jag känner såg något liknande på 80- talet vid älgjakt i en liten by med minimal befolkning men trodde först en helikopter skulle flyga förbi men hela jaktlaget var med om ett "UFO" som var närmast 50 m ifrån, helt ljudlöst, rund var farkosten med massor av lampor. När de till slut kände sig hotade laddade de vapnet i självförsvar, då stack farkosten upp och iväg på en millisekund.
Farkosten kom först dock sakta svävande från ett berg och följde massa el ledningar.

De var så skärrade att hela jaktlaget åkte tillbaka för kvällen och pratade om deras möten, då några var på olika håll.


NiklaEri
2016-10-28 16:57
#5

#3 jaa, jag har även hört fler historier om mystiska farkoster. Men detta är det enda riktiga jag upplevt i ämnet, och undrar än vad det var.🙂hade det varit nu hade man kanske haft en mobil med kamera på sig, hehe.

Har kikat på länken.

#4 Tack för historien! 🙂 det låter som något ur Arkiv X 😉

fossingen
2016-10-28 18:41
#6

#5 Jo, hehe. Minst sagt, men det är sant dock, vad det än var. De vet än idag inte vad de såg då de inte kan förklara det "mänskligt".  Vi tänkte för ett par år sedan åka till just platsen med geiger för att se om det var något spår kvar, mest för ro skull men hann inte.
Dock har vi sett i närheten av platsen, några km ifrån, som vi besöker årligen, en stor ökad aktivitet på himlen både dag och natt där vi fått fina foton och videor. Fascinerande dock om än lite scary, hehe.


Annons:
NiklaEri
2016-10-28 19:34
#7

#6 Ja, tvivlar inte på sanningshalten i det du skriver 🙂 Jag har alltid tänkt att det borde vara större chans att det finns liv ute i rymden än att det inte finns det…Varför skulle just jorden vara den enda plats där liv kan finnas…?

Upp till toppen
Annons: