Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Angående sajten och iFokus Anslagstavlan Boktips Dagens Drömmar Experiment, egna Film & Foto (Blandat/allmänt/OT) Forntida teknik Himlafenomen Hjärnan Humor Hälsa Intressanta teorier Kraftplatser och folktro Miljö och djur Musik Mysko grejer Månadens Medlem och Diskussionskategori Naturfenomen Off Topic - Diverse Off Topic - Glädjeämnen Oidentiferbart Orber och ljusfenomen Psykologi och samhälle Rymden Spådomar och förutsägelser Spöken Spökhistorier Spökhus, Spökplatser, spökjägare Symboler och pareidolia UFO och utomjordiskt liv Undersökningar Vetenskap och uppfinningar White Noise & EVP Tävlingar/lekar Övrigt
Övrigt

Vättar orsakar olyckor

2016-03-25 08:53 #0 av: majlar

http://www.helahalsingland.se/allmant/halsingland/vattar-anklagas-for-mystiska-olyckor-pa-e4-2

Anmäl
2016-03-25 08:58 #1 av: Magi-cat

Stackars vättarna som får skulden! Ledsen

I närheten av där jag bor har det också byggts 2 + 1-väg igenom ett berg. När vägen var klar ökade olyckorna markant, tvärtemot hur det var tänkt, att vägen förstås skulle vara säker. Men det finns en hel del knepigheter med dessa vägar, vilket också belyses i artikeln.

Hjärta "Mind melds... the last time I heard the words "my mind to your mind", I had a headache for two weeks."

Anmäl
2016-03-25 09:04 #2 av: Skorpion76

Ja, varför inte? Lika gärna som det skulle kunna bero på spöken eller utomjordiska varelser. 

Energy Pethead
Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel

Sajtvärd för Nostalgi, Autism, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Anmäl
2016-03-25 09:37 #3 av: Magi-cat

Eller att vägen inte är riktigt lyckad byggd....Eller att en del kör som....

Hjärta "Mind melds... the last time I heard the words "my mind to your mind", I had a headache for two weeks."

Anmäl
2016-03-25 11:13 #4 av: Farwuq

Jag personligen, gillar inte 2+1 vägar de är väldigt lömska.

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi & Psykologi iFokus.
Medarb. Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.