Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen Angående sajten och iFokus Anslagstavlan Boktips Dagens Drömmar Experiment, egna Film & Foto (Blandat/allmänt/OT)

Forntida teknik Himlafenomen Hjärnan Humor Hälsa Intressanta teorier Kraftplatser och folktro Miljö och djur Musik Mysko grejer Månadens Medlem och Diskussionskategori Naturfenomen Off Topic - Diverse Off Topic - Glädjeämnen Oidentiferbart Orber och ljusfenomen Psykologi och samhälle Rymden Spådomar och förutsägelser Spöken Spökhistorier Spökhus, Spökplatser, spökjägare Symboler och pareidolia UFO och utomjordiskt liv Undersökningar Vetenskap och uppfinningar White Noise & EVP Tävlingar/lekar Övrigt
Film & Foto (Blandat/allmänt/OT)

Bilder från nattens bravader

2015-09-28 08:37 #0 av: VSK

Var ute inatt och skulle fota lite måne. Bilderna från första stället blev så bra som jag kunde, men när jag bytte plats så hade fästet till stativet släppt lite så alla bilder på den röda månen blev misslyckade. Visar några bilder av det jag fotade inatt.

Hade dessutom rejäl otur med moln stora delar av natten. 

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-09-28 08:40 #1 av: Jimmy.L

Härliga bilder VSK.

Anmäl
2015-09-28 08:42 #2 av: VSK

Tack Jimmy Glad

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-09-28 08:44 #3 av: Magi-cat

Underbara bilder, tack VSK! BlommaPokal

Hjärta ""Myths address the fundamental enigmas of our existence and help us try to make sense of our lives..."

Anmäl
2015-09-28 08:45 #4 av: VSK

Tack katten Glad

Anmäl
2015-09-28 09:03 #5 av: Farwuq

Tummen upp

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi & Psykologi iFokus.
Medarb. Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2015-09-28 10:45 #6 av: Loris M

Väldigt fina bilder! Kär

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2015-09-28 10:50 #7 av: VSK

Tack Loris M, och Draken Glad

Anmäl
2015-09-28 14:50 #8 av: Marr

Tummen uppFina bilder Vsk trots att ni hade moln!Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-09-28 17:28 #9 av: VSK

Tackar MarrGlad

Månen på den molnigaste bilden syntes knapp med blotta ögat Skrattar

Anmäl
2015-09-30 16:08 #10 av: [Sabina]

Jättefina bilder, VSK.
Jag hoppades att du skulle ta foton på blodsmånen, då jag sett dina andra underbara månbilder.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.