Humor

Cenergy reading! Vägen till framgång!

2015-04-01 09:17 #0 av: Magi-cat

Från Ylva Trollstierna:

"Nu kan du bli av med din irritation bakom ratten. I readingen så kan det ibland även hända att jag får kontakt med tidigare ägarens energi och kanske du ibland har märkt att du blir irriterad när du kör bil, det beror på energin ifrån tidigare ägare vars energi håller sig fast, oftast i ratten och eftersom du håller i den hela tiden så påverkas du."

http://vipstar.ning.com/page/cenergy

Hjärta "Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det." (Nalle Puh)

Anmäl
2015-04-01 09:20 #1 av: Magi-cat

Genom en helt underbar initiering har jag nu tagit del av samma energiform och transformerat min egen rullande energi!

Nu är jag så entusiastisk så jag vill dela med mig!

De fem första som klickar i tråden får gratis distans cenergy av mig! Sedan kostar det tusen kronor plus moms, vilket är väl använda pengar! (Om du hellre vill betala med bitcoins får du skicka pm.)

Hjärta "Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det." (Nalle Puh)

Anmäl
2015-04-01 10:03 #2 av: Magi-cat

Gäller endast idag, så skynda er!

Anmäl
2015-04-01 10:57 #3 av: Marr

Hahahaha din luriga katt!SkrattarKattHjärta

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-04-01 10:57 #4 av: Magi-cat

Lyssnar på musikOskyldig

Anmäl
2015-04-01 16:59 #5 av: [Heike]

Ha ha ha helt underbar och jag är nummer fem,klickeliklick,jag hann Skämtar Cool

Den bästa hittills Gapskrattaroch den initieringen vill man ju bara inte missa  Skämtar

Klart bäst alltså CoolBlomma

Anmäl
2015-04-01 17:11 #6 av: NeferNefer

Gapskrattar

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2015-04-01 17:23 #7 av: Magi-cat

Så roligt att i alla fall några tar chansen att från början vara med i sek...förlåt, cenergy readingens rullande framgångssaga! Kramas

Så snart jag hinner ska jag initiera er också!

Anmäl
2015-04-01 17:26 #8 av: NeferNefer

Det cen... ser jag fram emot!

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.