Annons:
Etikettmysko-grejer
Läst 5578 ggr
[sökerskan]
5/12/12, 9:24 AM

Underjordiska baser

okej jag erkänner jag är helt fascinerad av uppgifterna om underjordiska baser.

en som är känd och höll fördrag om dessa heter Phil Schneider. tyvärr mördades han i sitt hem… en otäck historia.

hans föredrag finns dock att beskåda på Youtube.

en annan intressant man som försvann heter Thomas Castello han arbetade enligt egen utsago i en av dessa baser och jag har hittat en intervju med honom som är mycket detaljerad och utförlig.

Om han verkligen funnits kan man inte var säker på men det finns uppgifter om honom…

det som gör detta med underjordiska baserna EXTRA intressant är vittnesmålen om reptilliknade "människor" greys etc…jag har hört flera som talar om detta så det är inget enskilt vittnesmål..det finns fler som säger sig varit involverade i projekt i underjordiska baser.

Jag lägger inte in detta som en diskussion i första hand typ Kan det vara sant eller är det bara nys..var och en får läsa och begrunda…jag börjar med att översätta en del av "transcriptet" av intervjun med denna Castello…om intresse finns kan jag fortsätta översätta valda delar  (eller om jag får hjälpa av andra som finner ämnet fascinerande) det är en lång intervju..med mycket spännande läsning…

Annons:
[sökerskan]
5/12/12, 9:26 AM
#1

jag körde i gooogle translate men petade lite i texten…så det ä inte en helt perfekt översättning men ändå ganska läsbar…

här:

Dulce verkar vara en stor genomfartspunkt för utomjordisk och underjordisk reptil-aktivitet en slags  central "infiltration" zon för de som opererar på ytan av jorden, samt en operativ bas för bortförande-implantation-stympning dagordningar och även en större enhetlighet för underjordisk skytteltrafik terminaler , UFO portar och så vidare. - Branton)

Fråga- Andra har föreslagit att några av de enheter som nedan Dulce inte är av "utomjordiska" Ursprung, och att de faktiskt härstammar från Saurian eller reptiloid varelser såsom Velociraptors eller Stenonychosaurus Equallus - en "serpentin" ras eller raser som liknar som antyds i det tredje kapitlet i Första Moseboken?

A - Ja, några 'reptoids' är infödda till den här planeten. Det härskande kast av "utlänningar" är reptiler. Det är en beige eller vit varelser som kallas Draco. Andra reptilian varelser är gröna, och vissa är bruna. Det var en uråldrig ras på jorden, som lever under jorden. Det kan ha varit en av de drakoniska varelser som "frestas" Eva i Edens lustgård. 

Reptoids anser med rätta sig "native Terrans." Kanske är de vi kallar de fallna änglarna. Kanske inte, hur som helst, vi [ansåg] de 'ockupanterna' på jorden.

Fråga - Vissa har föreslagit att den så kallade underjordiska "ET" baserna och tunnlarna kan till stor del vara tusentals år gamla … konstruktioner av en ålderdomliga ras som uppnått en betydande nivå av vetenskaplig komplexitet, och som förstördes av en gudomligt initierad katastrof som ägde rum efter att de försökt att slå samman sina vetenskap med ockulta / övernaturliga krafter. Till exempel några har föreslagit att Bermudatriangeln fenomen kan vara resultatet av en out-of-control Atlantiska experiment som ledde till en rumtid katastrof som producerade "elektromagnetisk nedfallet" i triangeln området och på andra håll efter att de hade av misstag löst starka krafter och energi i världen att de visste mycket lite om. Gör dina observationer tenderar att bekräfta eller vederlägga en sådan möjlighet?

A - Jag är inte säker på det gudomliga delen, men dessa "utomjordingar" anser sig vara härifrån.

A - De "små grå" då var kommer de in?

Q - De arbetar för och styrs av Draco. Det finns andra grå varelser som inte är i förbund med Draco.

Q - Har du prata någonsin någon av de så kallade utomjordingarna vid basen?

A - Eftersom jag var Senior Security tekniker på denna bas, var jag tvungen att kommunicera med dem på en daglig basis. Om det fanns några problem som innebar säkerhet eller videokamera är, var jag en som de kallas. 

Det var reptilhjärnan "working kast" som brukade den fysiska arbetskraft i de lägre nivåerna i Dulce. Beslut som rör denna kast var oftast gjorts av vita Draco. 

När mänskliga arbetare orsakat problem för arbets-kasten gick reptoiderna till den vita drakoniska "bossen" och Draco kallade på mig. Ibland kändes det som om det var en aldrig sinande problem. Flera människor arbetare illa det "no nonsense" eller "komma tillbaka till arbetet" attityd arbetsmiljön kast liv av. 

Vid behov blev ingripande ett viktigt verktyg. Det största problemet var de mänskliga arbetarna som dåraktigt vandrat omkring i närheten av "OFF gränser" dvs delar av "Alien området." Jag antar att det är människans natur att vara nyfiken och undrar vad som är bakom hindret. Alltför ofta någon hittat ett sätt att kringgå de hinder och nosed runt. Kameran är nära ingången stannade oftast dem innan de hamnat i allvarligt trubbel. Några gånger var jag tvungen att tidigare begära återgång av en människa arbetare.

Fråga  - Finns det andra sajter bundet i den "skytteln nätverket" än de som ni nämnde, och i så fall var är ingångarna?

A - VAR!? ÖVERALLT! DE Kors och tvärs i hela VÄRLDEN som en ändlös UNDERJORDISK huvudväg. SOM EN Freeway, fast under jord … Den underjordiska motorvägen i Amerika är som en motorväg förutom att det är under jord. Motorvägen beror på elektriska motorer [för lastbilar, bilar och bussar] för asfalterade vägar, och det är för begränsad resor. Det finns en annan typ av transit för gods och för passagerare som är för snabb resa. Det världsomspännande nätverk kallas "Sub-Global System." Den har "check points" på varje land post. Det ÄR skyttel rör som har skjuter "tågen med otroliga hastigheter med en mag-Lev och vakuum metoden. De reser med en hastighet som utmärker ljudets hastighet. En del av din fråga innebär placeringen av ingångar till den basen. Det enklaste sättet att besvara är att säga varje stat i USA har dem. Ofta är de ingångarna kamouflerade som sand stenbrott eller gruvdrift. Andra komplexa portaler finns på militärbaser. New Mexico och Arizona har de största mängderna av entréer följt av Kalifornien, Montana, Idaho, Colorado, Pennsylvania, Kansas, Arkansas och Missouri. Av alla statens Florida och North Dakota har minst antal ingångar. Wyoming har en väg som mynnar direkt i den underjordiska motorvägen. Den vägen är inte längre i bruk, men kan återaktiveras om de beslutar att göra så, med minimal kostnad. Det ligger nära Brooks Lake.

[sökerskan]
5/12/12, 9:28 AM
#2

här är inledningen på intervjun som jag inte tog med men

The following is a list OF questions that were directed to former Dulce Base Security officer Thomas Edwin Castello approximately a year before his death [or disappearance]. They are followed by his responses:

QUESTION - When exactly was the [upper human-occupied level OF the] Archuleta installation constructed?

[sökerskan]
5/12/12, 9:30 AM
#3

jag kan inte komma åt hanterafunktionen så ni får ursäkta att jag gör flera inlägg lite i onödan här.

Här kommer en länk till den engelska texten

http://www.all-natural.com/dulce-11.html

[kajmal-0]
5/12/12, 9:31 AM
#4

mina andliga vänner från Atlantis, har sagt mej att det skall finnas tunnlar under hela jordytan,en ingång skulle finnas vid antarktis

[sökerskan]
5/12/12, 9:54 AM
#5

#4 jag tror personligen att dina vänner talar sanning

här lägger jag in ett YT klipp med helt fantastiska bilder från underjordiska baser…man odlar mat, bilder på "järnvägs" tunnlar med helt otroligt avancerat utseende…mm…

kolla in den!

[sökerskan]
5/12/12, 10:03 AM
#6

här hittade jag en svensk text som tar upp detta med de underjordiska baserna

http://www.nyapolitiken.biz/ufo_o_utomjordingar/underjordiska_baser_utomjordingar.html

Annons:
Magi-cat
5/12/12, 3:13 PM
#7

Stort tack för intressant material, sökerskan!!!!

Ska läsa om en stund!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Jerrie09]
5/12/12, 7:27 PM
#8

Detta är väldigt hemligt, och faktiskt att välja att lägga fram på bordet sådant som ingen vet gör en kopplad till dessa vad man nu vill kalla det under jorden.
Hade tänkt varna för sådant här engagemang om det endast inte är av sådan karaktär att lösa karmaband, med dessa människor, och andra varelser under jord, och över jord.
Hela vår planet har länge varit ett starkt ställe för odling av energier, och skördande av energier från andra makter än jordliga. Under, och över mark. Hela vår mänsklighet är ett fält för odlingar av energi till andra raser än den mänskliga… Det är vad religioner kämpar sig fri från. Inte från oss själva först och främst, om man vill se det så…
Det är främmande varelser som sitter och tar din varelses energi. Sådant som man inte kan göra något åt förutom att bli upplyst, i blissat varande, och lösa banden med de som stjäl energi.

Religioner håller sig från utomjordlingar av anledningen att de sällan skapar mycket att tänka kring dessa. Vi har inget att göra förutom att söka inåt. Det har vi blivit uppmanade, och det är enda boten.

Inget krig, inget frigörande än frigörande från parasiterna som sitter på oss, med karma band. Ingen fluga kan fastna på din tröja, om du inte har satt dit klistret först.

Vill ni ha detaljer, fråga bara. Jag känner mig säker på att kunna ge detaljer, men den som vill tro på dom? Och till vilket pris…

I bliss/Jerrie

[sökerskan]
5/12/12, 8:27 PM
#9

kollade lite källan till texten från den svenska texten(#6) som jag först nu läst hela…och den mannen kanske inte är lika trovärdig som Phil Schneider eller han Castello tycks vara så den kan man hoppa över..

[Jerrie09]
5/12/12, 9:54 PM
#10

Läste själv halva svenska och det verkar vara mest random info så för mig var det andra mer intressant… I bliss/Jerrie

[Jerrie09]
5/12/12, 10:33 PM
#11

Sen finns ju Icke i ämnet. Men han är rätt känd.

Joppo
5/13/12, 2:42 AM
#12

Hur väl ansedd är egentligen Icke bland er som är inne i sånt här? Gör inte hans reptilteorier att han blir rätt svår att ta på allvar?

[Jerrie09]
5/13/12, 2:53 AM
#13

Nejdå, Ickes teorier är lättförklarliga och kanske lite väl så, men vad annars ska man göra med teorier om ailienreptiler? Kan det bli annat än litet barnsligt. Finns ju bara info som flyger i luften inget handbegripligt vad jag sett i ämnet. Kanske är bäst att bara släppa allt och landa i stället. Vad man egentligensöker är lycka, i… I bliss/Jerrie

Annons:
Magi-cat
5/13/12, 8:01 AM
#14

Godmorgon nattugglor!Cool

#12 Vad tror du om de underjordiska baserna och gångarna, Joppo?

Ifråga om Icke….du får nog inget enhetligt svar…..

Själv är jag faktiskt inte alls inläst på honom. Men han har säkert bidragit med väldigt mycket, mycket som ingen haft en aning om annars. En del har han säkert rätt i annat fel, eller lite rätt och lite fel. Precis som med alla andra. Man måste tänka själv, och pussla.

Många som kommit med obehagliga sanningar har råkat ut för…tråkigheter. Icke Icke.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Joppo
5/13/12, 8:53 AM
#15

#14 Jadu… Jag är inte speciellt insatt om sanningen ska fram. Går det hela ut på att det ska finnas underjordiska baser med utomjordingar i?

Om så är fallet så tror jag det är påhittat. Man kan väl säga som så att jag inte hyser speciellt mycket tilltro till Alex Jones, David Icke m fl som sprider såna här historier Flört

Magi-cat
5/13/12, 9:07 AM
#16

#15 har du sett #5?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Joppo
5/13/12, 9:44 AM
#17

#16 Nu har jag det, men jag vet in det gav så mycket. Jag tyckte mest det en salig blandning av random tunnel- och bunkerbilder. Det verkar liksom som om jag saknar "konspirationsgenen" för att gå igång på sånt här.

[Jerrie09]
5/13/12, 11:14 AM
#18

Man kan väl in riktigt om jag får inflika veta så mycket om just ämnet. Jag tror att man mest hittar på för att fylla luckor om sådant man har svårt att få riktig info och bilder för. Detta är så vanligt nu, så iallafall jag skulle vilja se ett rymdskepp innan jag tog det till mig ordentligt.. man kan se Ickes prat som en slags upplysning för han är faktiskt väl grundad.. Tror han mer vill ge folk saker att tänka på, ruska om folk lite. Dessutom har jag sett han flina åt sig själv, så han kanske inte ens tar sig på allvar hehe I bliss/Jerrie

Magi-cat
5/13/12, 11:33 AM
#19

#18 kan så vara!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[sökerskan]
5/13/12, 12:26 PM
#20

jag har läst runt en del och att det finns underjordiska baser råder det ingen tvivel om…militärbaser är ju inget nytt. Men det det som kommer fram av dessa vittnesmål är bara att de är såååå mycket större och mer avancerade än vi kan drömma om.

dessa vittnesmål om greys och annat i dessa underjordiska platser är många.

Man kan ju tex lysssna på Phil Schneiders vittnesmål. sen är det upp till var och en att avgöra vad man vill tro om hans sanningsenlighet. för att allt detta bara ska var nys så förutsätter det att alla de som vittnar bara fabulerar…och gör det dessutom jäkligt bra och detaljerat.

Annons:
Magi-cat
5/13/12, 12:58 PM
#21

#20 ja det finns många vittnesmål, oberoende av varandra….

Sedan finns det som alltid många frågetecken kvar. Intressant är det….


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Jerrie09]
5/13/12, 1:04 PM
#22

#20 Tänker som du om baserna att det nog finns. Men det mesta man hör är fortfarande påhitt.
Man får tro vem man vill,
love conquers all Flört

Magi-cat
5/13/12, 1:08 PM
#23

en relaterad fråga är väl alla dessa sanningssägare som "försvinner", som  väldigt plötsligt råkar ut för något riktigt fatalt. Finns det något samband?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Jerrie09]
5/13/12, 1:21 PM
#24

Okej, här är en video som nog är bättre än den förra jag lade in. För de som är intresserade av icke. Lite orättvist att ge er en video jag faktiskt inte hade tillfälle att se själv innan jag lade in den.
Inte min tråd, men det passar ju ämnet.
Tack för ordet.

[Jerrie09]
5/13/12, 1:22 PM
#25

Oj ursäkta magi-cat, missade ditt inlägg.

[Jerrie09]
5/13/12, 1:24 PM
#26

#23 En person i sanning bryr sig inte om att övertala. Det är väl enda anledningen att ge sig av. De är nöjda i sin frihet, och den kärlek de känner inom sig till allt omkring.
Eller har jag missförstått din undran?

Magi-cat
5/13/12, 2:57 PM
#27

#26 det är lugnt, du har tolkat min försiktiga undran på ditt sätt!Cool


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
[Jerrie09]
5/13/12, 4:48 PM
#28

#27 hur skulle jag annars tolka? Har inget emot frågor.

Magi-cat
5/13/12, 6:24 PM
#29

#28 eftersom jag skrev en luddig fråga gjorde du en bra tolkning. Kanske bättre än min ursprungliga tanke?

Jag tänkte mer på att många whistleblowers dött en plötsligt död. Just som de ska tillkännage något, lätta sitt samvete - poff.

Phil Schneider gick ett grymt öde till mötes.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[sökerskan]
5/13/12, 6:42 PM
#30

ja det gjorde han, lägger in hans föredrag här.

Phil Schneider 1 OF 7 Dulce alien confrontation

[Jerrie09]
5/13/12, 9:16 PM
#31

Hur menar du med lätta sitt samvete, magi-cat?
Att vissa tidiga militärmänniskor gör det innan sin död har jag läst. Det vill säga, när dom väl är gamla berättar de om vad de varit med om för hemligheter.Tyst

Tack sökerskan.
Får mig att tänka på The Disclosure Project. Men länge sedan jag läste/såg något om just det.

En smyg-ufo-fanatiker här. Inte helt valfritt dock.

Mvh

Magi-cat
5/14/12, 8:58 AM
#32

#31 "lätta sitt samvete". Ungefär som du skriver. Har de i sitt yrkesliv upplevt saker som inte får komma ut, gått med på att hemlighålla och dölja vad som alla borde veta kanske de vill rensa upp i sitt inre medan tid är? En börda att bära på, som man vill lätta…..


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Magi-cat
5/14/12, 9:07 AM
#33

#17 det finns ingen "konspirationsgen"Flört

Man vaknar inte bara upp som "konspis" en dag. Allt har en historia. Konspisar är inte annorlundare eller konstigare än alla icke-konspisar. Det är epitetet som växlar. Förr kallades alla med kritiskt granskande ögon rätt över för kommunister. Inte sällan fick de rätt i sina misstankar, sedan, när historiens svallvågor stillnat. Idag kallas de vakande ögonen för "konspirationsteoretiker". Ett epitet för att stämpla ut och avfärda en kritisk granskning av det etablerade.

"Du ser det när du tror det"

eller

"Inget är vad det ser ut att vara"


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[sökerskan]
5/14/12, 9:59 AM
#34

den här serien från History channel ÄR så bra!

det finns många avsnitt…men jag slänger in denna som handlar om just aliens under jord…man jämför myter med verkliga fynd. avsnittet tar upp olika delar av världen Mexiko tex. man talar också om Dulce USA (underjordsbasen som bl a Castello vittnar om) indianerna som bor där berättar vad de sett och deras "myter" om detta.

Någon säger att den skytteltrafik mot berget av helikoptrar vittnar om att det nte är bara är vilka berg som helst.

Annons:
[Jerrie09]
5/14/12, 12:38 PM
#35

…av vad jag sett, både från insidan och utsidan så har de kontroll över oss eller i alla fall ser vad vi gör.
De är inte att leka med………

Upp till toppen
Annons: