Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen Angående sajten och iFokus Anslagstavlan Boktips Dagens Drömmar Experiment, egna Film & Foto (Blandat/allmänt/OT) Forntida teknik Himlafenomen Hjärnan Humor Hälsa Intressanta teorier Kraftplatser och folktro Miljö och djur Musik Mysko grejer

Månadens Medlem och Diskussionskategori Naturfenomen Off Topic - Diverse Off Topic - Glädjeämnen Oidentiferbart Orber och ljusfenomen Psykologi och samhälle Rymden Spådomar och förutsägelser Spöken Spökhistorier Spökhus, Spökplatser, spökjägare Symboler och pareidolia UFO och utomjordiskt liv Undersökningar Vetenskap och uppfinningar White Noise & EVP Tävlingar/lekar Övrigt
Mysko grejer

10 hittills inte helt besvarade frågor

2017-08-02 20:20 #0 av: Magi-cat

http://www.newsner.com/10-mysterier-som-inte-ens-forskarna-kan-forklara/om/haftigt

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl
2017-08-02 20:25 #1 av: NeferNefer

Svar: 42.

Fixat Tummen upp

(Fast det där med blodgrupperna skulle jag verkligen vilja ha ett svar på ... nu kommer inte jag att kunna sova i natt! Attans!)

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-08-08 12:30 #2 av: LarssonA

Wow. Det där med ljuden i rymden... det lät ju som körer och instrument?

Anmäl
2017-08-09 08:58 #3 av: Magi-cat

#2 Häftigt. Jag tycker det låter lite läskigt rymdiskt och tänker på Aniara..
Fast ett tag som om det blåser, rymdvinden...

Vibrationerna är förstås "översatta" till våra mänskliga öron så vi ska kunna lyssna på dem.

.

Nr 10 var intressant, med gelé-regnet.

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.