Annons:
Etikettspöken
Läst 1116 ggr
MichaelMyers
2017-07-07 00:00

Vem är hemma hos mig?

Hej, Under de senaste 3 åren har det hänt lite konstiga saker hemma hos mig. Jag bor med min mamma och min mormor och två katter. Första händelsen upplevde min mormor, toalettlocket låg nere när det alltid är uppe. Denna toalett används bara av min mormor och pga olika orsaker stänger hon aldrig toalocket. Andra händelsen upplevde jag, då var det tänt i vår källare trots att jag hade varit den sista personen där och dessutom släckt efter mig. Även den tredje händelsen var det jag som upplevde. Jag hörde ett en duns inifrån vår vind och gick för att kolla vad som lät tände lampan och öppnade vindsdörren. Lampan hade gått så jag stängde kvickt igen då det kändes väldigt olustigt. När jag senare samma dag skulle undersöka vidare, hade jag sällskap av min mamma som stod utanför medan jag gick in med ficklampa. När jag kommer in på vinden ligger platskupan till lampan på golvet. Kupan behöver skruvas tre varv för att lossna. Fjärde händelsen var min mamma med om. Hon satt och kollade på tv och trodde diskmaskinen tömdes. Efter en stund undrade hon varför det fortfarande höll på och gick ut i köket för att kolla. Då stod kranen på för fullt. Detta kan man skylla på katterna, dock är kranen ganska svår att öppna så är ändå lite skeptiskt. Då kommer vi till min fråga: kan ni känna eller se vem det är? (Ingen har dött i huset, då min familj byggde det) Tacksam för era svar :)

Annons:
Magi-cat
2017-07-07 12:15
#1

Hej! Hoppas du får svar! 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: