Annons:
Etiketterufoutomjordiskt-liv
Läst 971 ggr
Magi-cat
5/8/17, 8:17 AM

UFO:s över Arizona?

En man lyckades i år fotografera några lysande objekt vid horisonten i Arizona- öknen.

Vad tror ni? Är det UFO:s eller annat, i så fall vad?🙂

http://www.collective-evolution.com/2017/04/14/facebooker-records-a-crystal-clear-video-of-multiple-ufos-will-driving-through-the-desert-in-arizona/


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Ghosthunter
5/8/17, 9:06 AM
#1

Riktigt skarpa och bra bilder, vilket inte alltid är så vanligt när det gäller den typ av bilder. Kan mycket väl vara utomjordisk aktivitet👍

Sen får man inte glömma att superhemliga militära projekt och tester brukar äga rum i de amerikanska öknarna, som typ Area 51.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Magi-cat
5/8/17, 9:08 AM
#2

#1 Tänkte också på det, det kan ju vara högst jordiskt.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Ghosthunter
5/8/17, 9:14 AM
#3

Jo, jag öppen för båda alternativen🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
5/8/17, 9:27 AM
#4

Inte första gången i så fall. Detta sker ju ofta där. Vet inte i hur många år jag betraktat dessa "bollar" som oftast som jag sett dom kommer 2 & 2. Stannar & står timmatals på samma plats och blinkar till varandra med pulsationer av ökande ljusstyrka. Allt från vita, gula, oranga till röda…

Nu har jag undrat i några år vart dom tagit vägen. Varför har dom försvunnit? Där jag bodde förut…var det något speciellt med detta område? Med utomjordisk teknik så borde dom ju bara vara en mikrosekund från platsen jag bor nu?🤔Dom var på låg höjd på den tiden då detta skedde.

Sen kan man ju undra hur långt "militären" har kommit med sin "utomjordiska" teknologi?🤔

https://www.youtube.com/results?search_query=arizona+ufo

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Sommarek
5/8/17, 9:33 AM
#5

UFO's är det ju så länge man inte vet vad det är. Frågan är väl snarare vilket ursprung de har.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Ghosthunter
5/8/17, 10:03 AM
#6

#5 Det var just därför jag skrev utomjordisk aktivitet😉

#4 Jo, såna där märkliga "bollar" har jag bevittnat också, Marr……dock inte i samma mängd som du.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Ghosthunter
5/8/17, 10:35 AM
#7

#4 Jag har funderat på deras blixtsnabba förflyttande. Om utomjordingarna inklusive deras skepp, kan förflytta sig på samma sätt som andar och änglar gör. Alltså genom att bara tänka sig bort till den plats de vill förflytta sig till och de befinner sig där på en millisekund.

(Men be mig för guds skull inte förklara hur de med sina skepp kan förflytta sig så😃)

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: