Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Angående sajten och iFokus Anslagstavlan Boktips Dagens Drömmar Experiment, egna Film & Foto (Blandat/allmänt/OT) Forntida teknik Himlafenomen Hjärnan Humor Hälsa Intressanta teorier Kraftplatser och folktro Miljö och djur Musik Mysko grejer Månadens Medlem och Diskussionskategori Naturfenomen Off Topic - Diverse Off Topic - Glädjeämnen Oidentiferbart Orber och ljusfenomen Psykologi och samhälle Rymden Spådomar och förutsägelser Spöken Spökhistorier Spökhus, Spökplatser, spökjägare Symboler och pareidolia UFO och utomjordiskt liv Undersökningar Vetenskap och uppfinningar White Noise & EVP Tävlingar/lekar Övrigt
UFO och utomjordiskt liv

UFO:s över Arizona?

2017-05-08 08:17 #0 av: Magi-cat

En man lyckades i år fotografera några lysande objekt vid horisonten i Arizona- öknen.

Vad tror ni? Är det UFO:s eller annat, i så fall vad?Glad

http://www.collective-evolution.com/2017/04/14/facebooker-records-a-crystal-clear-video-of-multiple-ufos-will-driving-through-the-desert-in-arizona/

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl
2017-05-08 09:06 #1 av: Ghosthunter

Riktigt skarpa och bra bilder, vilket inte alltid är så vanligt när det gäller den typ av bilder. Kan mycket väl vara utomjordisk aktivitetTummen upp

Sen får man inte glömma att superhemliga militära projekt och tester brukar äga rum i de amerikanska öknarna, som typ Area 51.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2017-05-08 09:08 #2 av: Magi-cat

#1 Tänkte också på det, det kan ju vara högst jordiskt.

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl
2017-05-08 09:14 #3 av: Ghosthunter

Jo, jag öppen för båda alternativenGlad

Anmäl
2017-05-08 09:27 #4 av: Marr

Inte första gången i så fall. Detta sker ju ofta där. Vet inte i hur många år jag betraktat dessa "bollar" som oftast som jag sett dom kommer 2 & 2. Stannar & står timmatals på samma plats och blinkar till varandra med pulsationer av ökande ljusstyrka. Allt från vita, gula, oranga till röda...

Nu har jag undrat i några år vart dom tagit vägen. Varför har dom försvunnit? Där jag bodde förut...var det något speciellt med detta område? Med utomjordisk teknik så borde dom ju bara vara en mikrosekund från platsen jag bor nu?FunderarDom var på låg höjd på den tiden då detta skedde.

Sen kan man ju undra hur långt "militären" har kommit med sin "utomjordiska" teknologi?Funderar

https://www.youtube.com/results?search_query=arizona+ufo

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2017-05-08 09:33 #5 av: Sommarek

UFO's är det ju så länge man inte vet vad det är. Frågan är väl snarare vilket ursprung de har.  ;)

Anmäl
2017-05-08 10:03 #6 av: Ghosthunter

#5 Det var just därför jag skrev utomjordisk aktivitetSkämtar

#4 Jo, såna där märkliga "bollar" har jag bevittnat också, Marr......dock inte i samma mängd som du.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.