Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Angående sajten och iFokus Anslagstavlan Boktips Dagens Drömmar Experiment, egna Film & Foto (Blandat/allmänt/OT) Forntida teknik Himlafenomen Hjärnan Humor Hälsa Intressanta teorier Kraftplatser och folktro Miljö och djur Musik Mysko grejer Månadens Medlem och Diskussionskategori Naturfenomen Off Topic - Diverse Off Topic - Glädjeämnen Oidentiferbart Orber och ljusfenomen Psykologi och samhälle Rymden Spådomar och förutsägelser Spöken Spökhistorier Spökhus, Spökplatser, spökjägare Symboler och pareidolia UFO och utomjordiskt liv Undersökningar Vetenskap och uppfinningar White Noise & EVP Tävlingar/lekar Övrigt
Dagens

Gott Nytt År!

2016-12-29 10:52 #0 av: Artlink

Hej! 

Jag blev uppmärksammad om denna sajt alldeles nyligen och vill gärna passa på att önska alla medlemmar ett underbart Gott Nytt 2017 även om det är någon dag för tidigt ännu.

Nu i juletider har jag som de flesta pyntat med tomtar och änglar men så här såg min mysiga hösthörna ut innan julen. Bjuder på den i brist på något bättre Skämtar

Jag lider lite över att ha lagt de flesta kristaller i malpåse för att ge plats åt det mer traditionella pyntet men snart, snart ska allt jag har få komma in från vintervilan, sköljas, laddas och stråla i mitt hem igen.

Sajtvärd: Yoga & Meditation iFokus
Medarbetare: Stenar i Fokus

Anmäl
2016-12-29 10:53 #1 av: Artlink

Hjärta

Sajtvärd: Yoga & Meditation iFokus
Medarbetare: Stenar i Fokus

Anmäl
2016-12-29 11:09 #2 av: Magi-cat

Tack så mycket för de underbara bilderna! Kär

Gott Nytt År! BallongStjärnorTårta

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.