Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen Angående sajten och iFokus Anslagstavlan Boktips Dagens Drömmar Experiment, egna Film & Foto (Blandat/allmänt/OT) Forntida teknik Himlafenomen Hjärnan Humor Hälsa Intressanta teorier Kraftplatser och folktro Miljö och djur Musik Mysko grejer

Månadens Medlem och Diskussionskategori Naturfenomen Off Topic - Diverse Off Topic - Glädjeämnen Oidentiferbart Orber och ljusfenomen Psykologi och samhälle Rymden Spådomar och förutsägelser Spöken Spökhistorier Spökhus, Spökplatser, spökjägare Symboler och pareidolia UFO och utomjordiskt liv Undersökningar Vetenskap och uppfinningar White Noise & EVP Tävlingar/lekar Övrigt
Mysko grejer

Mystiskt keltiskt kors i skogen

2016-10-27 21:38 #0 av: Magi-cat

Flygbilder över ett landskap på Irland där man ser ett gigantiskt kors i skogen. Är det någon som planterat träd av avvikande sort så korset ska sticka ut?

(Jag har inget ljud så jag vet inte om det sägs någon förklaring.)

http://www.itv.com/news/utv/update/2016-10-24/mysterious-celtic-cross-discovered-in-donegal-forest/

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl
2016-10-27 22:09 #1 av: Torparmor

Det är svårt att hänga med på allt eftersom de pratas på är irländsk engelska. Men  Liam som planterade det var väldigt perfekt i allt han gjorde. Han planterade det med avsikt. Intervjun är med hans fru tror jag

Dagen idag är ett oskrivet blad - gör något bra av den gåvan!

Anmäl
2016-10-28 08:09 #2 av: Magi-cat

Ok! Glad Tack! Inte dåligt att kunna plantera så perfekt och få det planterade att uppföra sig på önskat sätt!

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.