Annons:
Etikettmysko-grejer
Läst 919 ggr
_Fisken
9/19/16, 11:17 PM

Slagrutans nytta

Har vetat av att dessa linjer (de större o grövre) gör att jag får bl.a ryggont om jag ligger på en sådan. Nu fick jag plötsligt ett uppdrag att kolla en personalsäng där nattpersonalen sover. Samtliga säger att de sover dåligt i sängen.  Jag blev ombedd av en ur personalen o se om det fanns linjer i rummet.
Jag ska ner en klyka o kollade. Jaha. Sängen stod precis på ett kryss. Ett kraftigt också. Så jag rådde dem att flytta sängen. Nu, efter några dagar säger en av dem att hon kan sova - äntligen. 
Jag visste inte av de kunde ge sömnstörningar. Ska bli intressant att följa upp det där. Är ingen expert eller vet nåt alls om detta mer än att linjerna verkar påverka oss fysiskt. Om ALLA lider medvetet eller inte vet jag inte heller.  Tänk om de påverkar insulinet? Hjärtat? Vad mer? Det behöver ju inte märkas av som typ smärta….

Annons:
Tant Grön
9/19/16, 11:29 PM
#1

Köpte den här boken någon gång på 80-talet. Där står mycket om linjer och sånt. En väldigt intressant bok.
http://parthenon.shop.textalk.se/antikvariska-bocker/jordstralning-slagruta-pendel/hamilton-ulla-och-john-jordpuls-fadernas-gatfulla-kraft-inbunden.html

_Fisken
9/19/16, 11:43 PM
#2

Ja, den där hade jag velat läsa. Kanske bibblan kan fixa ett ex.

Tant Grön
9/19/16, 11:56 PM
#3

#2 Jo det borde dom kunna. Jag rekommenderar den verkligen. Där står om experiment dom gjorde m.m. Och kartor över linjerna.
Jag råkade senare hamna i ett hus som låg mitt på en stor linje. Mådde väldigt dåligt där, migrän, värk och ständiga förkylningar. Detta blev otroligt mycket bättre när jag flyttade. Sen efter flera år så flyttade jag till en lägenhet som låg nästan mitt på eller kanske vid sidan av samma linje. Där spökade det lite. Vet en som bodde i samma riktning i en annan lägenhet. Där spökade det också. Vet inte om detta  hade något samband med linjen.

Magi-cat
9/20/16, 7:31 AM
#4

Intressant, det där…

En del av mina äldre släktingar hade det där s.a.s. "i blodet". Om de sov på någon ny plats kände de av om de låg "på ådern" som de sade, flyttade på sängen och somnade gott…

(Nej, det finns inga vetenskapliga belägg. 🤓)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

_Fisken
9/20/16, 7:39 AM
#5

Ja. Jag känner ju av det i ryggen. Hamnade på ett nytt fint hotell i Göteborg engång och på morgonen kände jag av den där extrema smärta i ryggen när jag reste mig ur sängen. Då visste jag….

En sak som jag vill säga är att ett jordat kopparnät i sängen fungerar.  Det tar bort påverkan. Men det MÅSTE vara koppar. Jag har provat med hönsnät o det funkar inte. Fråga mig inte varför det måste vara koppar….

Magi-cat
9/20/16, 8:02 AM
#6

Gammal artikel om jordstrålning och slagruta:

http://oforklaradefenomen.ifokus.se/articles/4f5dd0e788f4726dfe00364e-om-slagruta-och-jordstralning?articles-2

Det var bland det första jag skrev här för många år sedan, så den kanske inte står sig idag i alla stycken, men lägger in den ändå.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Ghosthunter
9/20/16, 8:18 AM
#7

#3 Jodå, andar och spöken tar ofta energi ifrån Currylinjer och Currykors och kan ofta förnimmas runt dessa. De får ofta kraft att manifesteras av energin och kan ofta synas utmed linjerna och vid korsen.

Det är märkligt. I flera hundra år har "vanliga" människor, typ allmogen, känt till dessa kors och linjer och möblerat och byggt husen efter dessa, så att de kan sova på en lugn plats utanför linjer och kors. De är mätbara med slagruta och man känner det i kroppen…..men vetenskapsmännen har ännu inte kunnat uppfinna en apparat som kan mäta dessa energifält.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Denna kommentar har tagits bort.
_Fisken
9/29/16, 3:20 PM
#9

Ja. En grenklyka är ju lite vansklig att göra en normal av. Skum kraft är det iaf.

Ghosthunter
9/29/16, 3:31 PM
#10

Jag använder s.k sökpinnar som är gjorda av stål.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

_Fisken
9/29/16, 4:35 PM
#11

Såna har jag till de Andra linjerna som ligger tätare. De Andra kraftiga tar jag med en klyka.

Ghosthunter
9/29/16, 5:05 PM
#12

Till leylinjer eller?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

_Fisken
9/29/16, 9:54 PM
#13

Faktiskt vet jag inte. De kraftiga linjerna som jag hittade runt mitt barndomshem hade 30 meter mellan dem. De tog jag med en grenklyka. De gick i ett stort rutnät - tror jag. De linjerna fick jag ont av om jag låg på en sån.
Sen använde jag bågsvetstrådar för att hitta de lite tunnare svagare linjerna. De var det ca 4 meter mellan. Det var många år senare jag fattade att det fanns ett nät av andra linjer. Jag vet inte vad de heter. Jag ska googla på "leylinjer".

Annons:
Ghosthunter
9/29/16, 10:10 PM
#14

De med 4 meter emellan är iaf currylinjer. Minns inte hur det är med leylinjer…men har för mig att det är glesare mellan dessa.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: