Annons:
Etikettmysko-grejer
Läst 1177 ggr
MissClue
6/4/16, 12:04 AM

vad händer här?fake?

Jag såg detta på aftonbladet precis. Kan ett litet barn ha så bra balans som den i filmen?Är det någon mer än mig som tycker den ser lite hackig och face ut?

I love not man the less, but Nature more…

Annons:
frejaspluto
6/4/16, 1:16 AM
#1

Endel hittar balans på en gång min dotter har det.

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Magi-cat
6/4/16, 7:38 AM
#2

Stackars lilla gråtande bebisen. 😢Som dessutom blir "viral" som det brukar heta…

Nej, den är inte "possessed" som det står. Och de kan ha sån där avundsvärd balans.🙂 Fast det är nog dags att byta säng för säkerhets skull…


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

frejaspluto
6/4/16, 10:29 AM
#3

Jaa, det tycker jag också. Byta säng. Såg faktiskt inte att han grät,. Eller hörde hade inget ljud på heller. Jag tyckte att det var sååå bra med min flickas balans men vissa ggr tyckte jag att det var lite läskigt. 😮 Jag tror att det heter viral, #2, 😊

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

MissClue
6/5/16, 12:59 PM
#4

Galet att de har sådan balans. Finns en till video där barnet lyckas rymma, ser inte alls trevligt ut när den ramlar i golvet. Hoppas dom skaffar en annan säng bums.

I love not man the less, but Nature more…

Ghosthunter
6/6/16, 5:32 PM
#5

Barnet verkar påverkad av nåt. Skriker och talar med ovanlig röst och verkar vara hysterisk.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

JonasDuregard
6/11/16, 8:12 AM
#6

#5 Har du aldrig sett en ledsen bebis innan? 🤔

Annons:
JonasDuregard
6/11/16, 8:17 AM
#7

#0 "Kan ett litet barn ha så bra balans som den i filmen?Är det någon mer än mig som tycker den ser lite hackig och face ut?"

Det är svårt att se hur bred kanten på spjälsängen är. Möjligen kan ett par små fötter stå bekvämt på den. 

Angående hackigheten kan det bero på låg kvalitet i inspelningen. Kameror avsedda för "övervakning" tar ofta färre bilder per sekund än vanliga filmkameror.

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: