Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1322 ggr
Magi-cat
2015-09-22 20:30

Ny funktion: Topplistor!

iFokus har en ny kul funktion: topplistor!

Du kan skapa topplistor om i stort sett vad som helst, bara fantasin sätter gränser.

För att fira den nya funktionen ger vi Insider och guldmyntsblommor till de tre första som skapar listor på OF!🌺🙂

Läs mer här, av Staffan:

2015-09-22 11:38#0 av: Staffan

För ett par minuter sedan lanserade vi den nya funktionen Topplistor. Med den blir det enkelt att tillsammans runt om på iFokus skapa levande topplistor om precis vad som helst.

Bästa filmerna. Smarrigaste snarret. Godaste pizzorna. Justin Biebers bästa låtar. Favoritshampoon. Bästa filmmusiken. Favoritresmål storstad. Det är bara din fantasi som sätter gränsen… :)

Jag börjar ovan med en topplista här om vilka nya funktioner som är mest efterlängtade här på iFokus. Komplettera gärna själv listan med funktioner som du saknar!

Tänk på att det är en helt ny funktion, det finns som vanligt en liten risk att det är något som inte fungerar som det ska. Om något inte fungerar så berätta det gärna direkt här i tråden.

Du hittar funktionen bland kryssrutorna när du skriver ett nytt inlägg. Obs! För att se kryssrutan måste du ladda om sidan (Ctrl+R eller Cmd+R).


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Magi-cat
2015-09-22 21:13
#1

Jag ser ingen kryssruta.🤔


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Loris M
2015-09-22 22:58
#2

Ladda om sidan Magi-cat. Det står precis under Bifoga bild/fil

Magi-cat
2015-09-23 07:33
#3

#2 Edit: ja nu fanns den, inte igår….😃🤦‍♂️

Tack 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: